Nevím, nevím... Když zaplatím hned, mám stejně 14 denní lhůtu na vrácení zboží a nemusím myslet na to, že musím zaplatit nějakou fakturu. Pokud člověk kupuje u důvěryhodného eshopu, tak komplikace při využití 14 denní lhůty na vrácení je málo pravděpodobná.
Moc šancí tomu nedávám, IMHO to skončí jako Mobito.
Temer jiste to ten clovek myslel tak, ze stejna IP adresa byla hlavnim "usvedcujicim" aspektem u nekolika konkretnich pripadu. Samozrejme, ze IP adresy neodpovidaji primo uzivatelum. Kdyz ale meli s jinych duvodu podezreni na duplicitni ucet, tak mozna predstavovala prevazujici argument.
A já to shrnu - škoda, u nás na sídlišti nebude mít možnost připlatit si cca 250 lidí, co mají jednu stejnou veřejnou IP. U nich bude pokus o podvod identifikován už v okamžiku, kdy dva budou chtít tohoto zdražení využít.
Opravdu experti na svém místě, jen co je pravda. Všichni se stejnou IP projektu samozřejmě fandíme a přejeme hodně úspěchů!!!
Kazda firma jiste nadsene preda (a dle podminek i potencielni konkurenci) veskere udaje o svych zakaznicich a prodejich ... tedy ta nejhodnotnejsi data kterymi disponuje.
Apropos, ze stejne IP muze na shop pristupovat klidne nekolik set zcela ruznych klientu ... v dobe 10ti nasobnych NAtu ...
>> Košíky se v jednotlivých e-shopech velmi liší, ale obecně bývají šesti- až sedmi krokové a nedokončené objednávky, které neprojdou všemi kroky košíku, tvoří 30 až 40 %
No právě - v mnoha shopech je nejjednodušší (a někde dokonce jediný) způsob, jak se dozvědět cenu poštovného, dojít do toho třetího/čtvrtého kroku objednávky. Pak teprve můžu porovnat nabídky z více eshopů. A kupodivu nakoupím jen u jednoho z těch 3-4, u kterých tu cenu poštovného zjišťuju... takže míra opouštění košíků 30-40% mně osobně přijde velmi nízká :)
Podobné služby jsou super, za pár procent o obratu udělají z jednoduché operace mnohem složitější, svou konstrukcí se hodí na nepatrné procento nákupů a ještě vás pak budou donekonečna otravovat "výhodnými" nabídkami. Koukám, že řady příživníků, kteří by se rádi přiživily na obchodním řetězci, jsou nekonečné.
zajimalo by me, jak dopadl pruzkum trhu pred uvedenim teto sluzby na trh. platit dalsich 39 Kc (ktere jsou prave rozdilem cen mezi eshopama) je to, po cem cesky zakaznik celou dobu touzil? opravdu? obzvlaste u polozek do 2/3000 kc?
mam dojem, ze se zde hleda jen dalsi zpusob, jak podojit obchodniky bez zasadni pridane hodnoty. nemohu nevzpomenout na schranky pro vyzvedavani balicku - jeden blok takovych, kolem ktereho denne chodim, slouzi pouze jako znackovadlo pro psy.
Minulý týden jsem kupoval jednu hru na PC. V podmínkách e-shopu stálo že při platbě dobírkou je expedováno zboží ihned po potvrzení nákupu, a to samé psali i v mailu kterým potvrzovali mou objednávku. Při placení převodem se čeká na připsání peněz na účet e-shopu.
Jak myslíte že jsem platil? Samosebou jsem zvolil DOBÍRKU a druhý den jsem hru už měl nainstalovanou a mohl jsem ji pařit do bezvědomí.
A hele odborník je tady :-D :-D Reálně mi prachy z platebních karet přijdou na vlastní účet od platební brány do 24 hodin při automatických výběrech. Tolik asi k tomu tvému týdnu. Naopak musím čekat na převody z účtu, protože prohlášení kupujícího "už jsem vám to poslal" mě nezajímají. Jo u té autorizace zatím nebyl jediný problém ze stovek plateb, že by kupující něco rušil.
No jiste mr odpornik ... kterej howno vi ... realne zasle banka druhy den avizo o platbach - v sume (firma s miliardovym obratem myslim bude mit celkem slusne podminky). To vypada zhruba tak, ze platba - visa ... 10kKc, mastercard ... 100kKc ... ale neda se z toho urcit, kolik/z jakych karet. Penize se na ucte objevi (= jsou pripsany k zustatku) tak za 3+ dny, a po cca tydnu dorazi podrobny rozpis na jednotlive platby - teprve az v tomto okamziku lze sparovat konkretni objednavky a konkretni penize.
Prevod z uctu na ucet je vyrizen do druheho dne, vcetne identifikace odchozicho uctu/pripadne dalsich znaku. Takze jiz druhy den lze platbu sparovat.
A ano, kupujici vetsinou autorizovanou platbu nerusi, protoze hodne z nich ani netusi, ze to lze. A pak sme samozrejme v CR, a proto v CR plati kartou online .. temer nikdo (aspon nikdo normalni).
Proč bych si kvůli občasnému nákupu nějaké blbiny jako je třeba zmíněná hra, nebo nějaký film na DVD měl vlastně takovou kartu pořizovat, nebo dokonce dělat si registraci u služby typu Paypal, když o podobné služby nemám nejmenší zájem? Dávno jsem přišel na to že jsou naší provozovatelé e-shopů ještě větší zloději než ti ostatní kšeftaři a tak na 99,9% všeho co koupím používám kamenné prodejny nebo si to koupím osobně v zahraničí.
Rozhodně jejich zákazník nebudu a jako spoluprovozovatel eshopu se taky nepřidám. Řeší pro mě neexistující problém a přidává asi 100 dalších, vlastně mě popis spíše vyděsil a divím se, že do toho někdo vůbec jde.
A ta personalizace eshopů taky většinou vůbec nefunguje, lidem cpe dopředu nesmysly a dokonce jsem četl o případu v zahraničí, kdy vyhodnotili zákazníka jako "ten na to má a moc se nerozmýšlí" a zobrazovali mu vyšší ceny.
Jinak vůbec nepochybuji že ještě řádně podojí stát o nějaké ty státní dotace na podnikání, jak je to dnes moderní. Možná to dokonce zaplatí EU. Dnes se totiž nepodniká proto aby firma tvořila zisk. Dnes se dojí stát a neplatí se daně a říká se tomu podnikání. Někdy se to dokonce dělá z daňového ráje. Tímto zdravím Alzu a toho jejího zeleného uřvaného zmrda!
Kdyby stat nebyl kreten a nastavil by jednoducha pravidla a rozumne procenta ze zisku za ktere by nabidli protisluzbu - nebyl by to problem. Bohuze, zejmena cesky stat si mysli, kdyz udela miliardy ruznych klicek a zatacek a pojmu a dojmu, kdy se neco muze a neco nemuze a mysli si, ze velke firmy na to maji cas to obchazet. Kdyz maji tu moznost, proste realne podnikani presunou jinam a nevykazuji tady zisk. V prvni rade by se stat mel starat o to, aby se choval jako businessman a ne jako otrokar co mlati bycem toho, kdo nedokaze utect.
V Čechách platí, že pokud se za projektem objeví určitá skupina, má projekt mnohem větší šanci na úspěch než konkurence. Twisto tuto podmínku splňuje.
K samotnému projektu, zajímavá myšlenka. Zvlášť pro eshop otázka, jestli to, co od Twista získá, je vyváženo tím, o co přijde, tedy jeho náklady a závislost na nějaké službě, bez které se eshop obejde.
Dávám jim tak rok, nejvýše dva....,
než €U prosadí ty 0,2 % limity na kartové operace.
Ještě zvyknout banky na stornování kreditních plateb a není co řešit.
Banky si pak samy pohlídají obchodníky, aby u nich neměly storna...
Pak nebude důvod platit jinak, než kreditkou, jak je to běžné všude jinde, mimo našeho čechistánu.
Mě od této firmy odradil ten jejich web prodeti.cz co to je za přístup k zákazníkovi že se nemůžu podívat na jejich nabídku zboží aniž bych se identifikoval? Nevím jak by se tvářili oni kdyby před vstupem do teska chtěla vrátná vidět jejich občanku! Pro mě to jsou maniaci od kterých se budu držet hodně daleko!
To přece není nějaké plesnivé Tesco!
To je exkluzivní nákupní klub pouze pro pečlivě vybrané spotřebitele! Musíte být hrdý, že vás tam pustí a pak mít pocit exkluzivity a jedinečnosti. Když kupujete Ferrari, taky si vás pečlivě proklepnou a někomu ho vůbec neprodají. Když vás pustí do výjimečného eshopu s dětskými hadříky, musíte mít pocit ponížené vděčnosti, že se i takovému obyčejnému slimákovi přihodila tak skvělá a nevídaná věc! Může na-kou-pit!
Nejlepší je, že tyhle "exluzivní" eshopy a nákupní "kluby" nabízejí ještě horší šunt než většina řetězců s hadrama. V podstatě jsou to takové online moderní sekáče. Nakoupí ležáky rádoby "luxusních" značek, nasadí původní cenu za kterou se to ani nikdy neprodávalo a pak dělají 60-80% slevy pro ovečky, co věří ušetří.
V reálu koupíte průměrné zboží za nadprůměrnou cenu a můžete pak asi machrovat na pískovišti s mimískem jak jste úžasňoučce nakoupila. A nezapomenout to sdílet na fejkbuk. ;-)
Co se plateb tyce moje reseni e-shopu bylo velmi jednoduche pri platbe predem prevodem na ucet postovne 0,-, osobni odber 0,-(osobni odber pak skoro nikdo nevyuziva) pri platbe dobirkou cena dobirky+postovne a objednavky prevodem vs. dobirka 100:1... a to se z kazde druhe dobirky vyklubala nevyzvednuta zasilka tak asi tak no, chce to pozitivne motivovat zakazniky na zpusob platby ktery je pro mne nejlepsi a to dostat penize pred odeslanim zbozi rozhodne je (zakaznik jeden den zaplati a druhy den odpoledne mu jiz odchazi zbozi) ...
Platba jednim klikem to uplne neni. Na to, abych po nakupu poslal penize budu potrebovat kliku spoustu (a docela neprijemnych, protoze vetsinou v nejake aplikaci primeho bankovnictvi vcetne opisovani spousty dlouhych cisel).
Dobirka - to je vlastne platba "z ruky do ruky", zbozi proti penezum - tam potrebuji dva ukony - prvni je objednavka v eshopu, druhy je prevzeti zbozi proti penezum.
Twisto jsou tri ukony - prvni je objednavka v eshopu, druhy je prevzeti zbozi a treti je zaplaceni.
Na Kindlu je to legrace. Kindle totiž to heslo zobrazuje, takže sice mi psaní trvá dlouho, ale píši ho jenom jednou. A navíc ten výběr znaků je přesný (na nedotykovém kindlu vybírám tlačítky).
Mnohem horší situace je na iphonech (starších, novější jsem v ruce neměl). Psaní jde sice rychle, ale strašně těžko se kontroluje, že člověk neudělal chybu. Takže se heslo píše typicky na mnohokrát, než ho člověk začne psát opravdu pomalu (pomaleji než na tom kindlu, aby určitě neudělal chybu) :-D
A vůbec tohle TWISTO? K čemu to je dobré? Nejlepší je dobírka: můžu se hezky projít na poštu (chůze je dobrá na erekci), dále výlet k bankomatu mé banky (mám tři výběry u sociologa Kellera měsíčně zdarma - jupí) a pak se taky můžu socializovat na poště se sockama (nejsem přeci žádnej snob). Jo a pokud se moje přítulka (cute, isnt it?) do těch nasr.vaček nenarve a já je budu vracet tomu internetovýmu kšeftu, na peníze si rádi počkáme (aspoň to nerozfrcáme za ptákoviny nebo neprožereme).
Děkuji, ale TWISTO pro mě není!
Já sám jsem jednou zažil, že mi objednané zboží poslal obchod naprosto bez zaplacení, bez dobírky, bez kreditní karty, atd..Prostě mi do balíku přiložil fakturu- zaplaťte do 14 dnů. Pokud bych nezaplatit, mohl by proti mne použít smluvní a zákonné sankce-až dejme tomu k návrhu na exekuci-s mnohem vyššímu náklady na mé straně.
Čili, není důvodu proč by i všechny eshopy nemohly použít něco podobného, dejme tomu do nějaké rozumné částky... (aby se třeba zajistily pro případy, kdy jim zajištění peněz u dlužníků nezajistí ani exekuce).
A asi by tady byla větší zodpovědnost na dopravci-ten by musel při předání zboží kontrolovat identitu příjemce-a ne jak je dnes zvykem to strčí do ruky prvnímu kdo vyleze z domu...
Dobrý den já jsem velmi nespokojená!! Objednala jsem si voushery přes Slevomat a chtěla jsem stornovat ale přes Twisto se nedá domluvit a každých 14dni pokuty ze začátku ve výši 100kč teď už 270kč a nedá se s němi domluvit..takže už mám skoro více za pokuty nez voushery.Dejte si pozor!!! Za mě rozhodně jen vytáhnout peníze a zadlužit
Twisto využívám již delší dobu a vše je ok. Teď jsem si pořídil i Twisto kartu. Kdo by chtěl získat vstupní bonus 300 kč při založení účtu u Twista, tak při registraci stačí zadat promo kód: TWISTOBONUS. Do tří dní od schválení registrace vám Twisto připíše peníze na Twisto účet.
Ja myslim ze twisto je super sluzba pro hodne lidi, pouzivam zhruba rok a nemuzu vynachvalit, prehledne, jednoduche, zadne skryte poplatky, fer jednani, takze supr:)
Nove, k registraci pres odkaz nize bonus, 300,- od twista na cokoliv
https://www.twisto.cz/registrace/?promo=MARTINAK45
Moje osobní zkušenosti s Twisto najdete zde:
https://www.osobnizkusenosti.cz/twisto-zkusenosti-inovativni-placeni/
Twisto je strasne super a zjednodušuje mě rozložení financí , protože pokud nemám na zaplacení mužů si jednoduše posunout datum splátky dávám palec hore!
Navíc tedka mají akci ze pokud se registrujes přes tento odkaz mas na start +300 Kč na nákup zdarma.
Celkem pohoda.
https://www.twisto.cz/registrace/?promo=MAREKL18