Vlákno názorů k článku Twisto navýšilo ztrátu a kvůli koronaviru propouštělo a oddálilo novou investici od jlmd - Zajímavé, ale ne neočekávané. Pokud celý segment ecommerce...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 8. 2020 8:41

    jlmd

    Zajímavé, ale ne neočekávané. Pokud celý segment ecommerce roste, tak proč zrovna Twisto má problémy? :) Že by to bylo tím, že vlastně nic nového nepřináší a snaží se jen na eshopech parazitovat?

  • 26. 8. 2020 10:54

    qwertz345 (neregistrovaný)

    Taky jsem nikdy nepochopil. k čemu je tato služba vlastně dobrá.

    Nejvíc to připomíná asi stravenky. Prodejce ani zákazník to k ničemu nepotřebují.

  • 26. 8. 2020 12:59

    Smazaný profil

    Obecne je fajn, kdyz lidi resi veci z pohledu sveho a nezastresuji se celym lidstvem, aby dali svym slouvm jakoze vetsi vahu...

    Odlozene platby apod. kupodivu ve svete funguji bezne a jsou hojne vyuzivany. V takove Skandinavii nebo v Nemecku tvori velkou cast v online prodejich (napr. Klarna ze..) takze ocividne to prodejci i zakaznici k necemu potrebuji..

    druhou veci je, ze je dost smutne zit jen z penez investoru. Pul miliardy a ve ztrate a to dlouhodobe. Proste ten byznys model nefunguje, ale hlavni je, ze je to startup... pomalu 10 let...

    holt kdyz dva delaji totez, neni to totez..

  • 26. 8. 2020 13:28

    qwertz345 (neregistrovaný)

    Toto není první, ani druhá možnost "odložené platby". Tohle je jen další variace řešení, které tady bylo mnohokrát před tím. Viz kreditní karty, spotřební úvěry, atd...

    Co konkrétně přináší zákazníkovi Twisto (karta) jste nám nějak pozapomněl vysvětlit. Proč by měl zákazník zahodit kreditku s bonusem 2% a bezúročným obdobím 55 dnů (25 dnů od výpisu) a použít "kreditku" Twisto (o které vydavatel z nějakého důvodu tvrdí, že není kreditní) bez bonusu a požadavkem na uhrazení 15 dnů od výpisu? V čem je toto řešení lepší než konkurence?

  • 26. 8. 2020 15:01

    Smazaný profil

    Ani zastresovanim se lidstvem a ani vykanim v diskuzich na netu kredit clovek neziska...

    Na benefity reseni a konkurencni vyhodu se optejte pana z rozhovoru, to je jeho prace, aby to lidem vysvetlil ne ma.

    A znovu zopakuji, ze podobne systemy jsou ve svete oblibeny a to ne zrovna malo. A to, ze vedle sebe existuji sluzby podobne ci stejne je proste normalni stav. A nemam pocit, ze by to cemukoli vadilo, naopak vice konkurence ve sluzbe apod. casto vede k tomu, ze zene soutezitele k tomu, aby sve sluzby vylepsovali a byla tu akcelerace vyvoje.

    Samozrejme, ze muzes napsat, ze konkurence je zbytecna, nebo z nejakeho duvodu napsat, jak je twisto nejhorsi na svete... no kudpodivu pro mnoho lidi je to fajn sluzba, kdyz to vyuzivaji.

    Tudiz neni lepsi nechat to na lidech, aby si rozhodli zda je sluzba ok nebo ne? Nebo budeme budovat nejaky urad, co bude rozhodvoat co je a neni dobre pro vsechny lidi sveta?

    HOlt pokud se ti sluzba nelibi, tak ji nevyuzivej. Klidne napis, ze se ti nelibi, to je vse v poradku. Ale proste nestav se do cela celeho lidstva, abys dodaval svym slovum vahu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).