Nechápu jaký smysl má to neustálé srovnávání s Facebookem a následné vyvozování nesmyslných závěrů. To je jako bych srovnával návštěvnost Lupy a iDnesu a tvrdil, že ikdyž je Lupa finančně v plusu, tak by to měla zabalit, protože jí návštěvnost roste jen ve stovkách, zatímco iDnesu v tisícovkách (ty počty si samozřejmě vymýšlím) a nikdy iDnes nedožene.
Lupa není iDnes a Twitter není Facebook. Snažit se o přetvoření jednoho v druhé může chtít jen mozek pomatený vidinou většího zisku. Jak to skončí je jasné...
Nikde, Twitter čísla neudává. Velmi hrubý odhad je na www.klaboseni.cz, ale bude podhodnocený, protože to nejen už moc neběží, ale hlavně je to založené na vyhledávání a detekci účtů zvenčí.
Slušný odhad by mohl mít Netmonitor/SPIR/Mediaresearch, ale nezveřejňuji, protože Twitter jim neplatí. TNS k tomu má jenom "Alespoň někdy použilo 23%, týdně 7% Čechů" a "Každý den pak využívá Twitter 3% online Čechů vs 10% online Američanů.".
Sám za sebe se snažím a budu snažit udržovat čísla v http://365tipu.wordpress.com/2015/01/17/tip-017-prehled-socialni-siti-medii-a-sluzeb-vcetne-poctu-uzivatelu-celosvetove/