Nikde, Twitter čísla neudává. Velmi hrubý odhad je na www.klaboseni.cz, ale bude podhodnocený, protože to nejen už moc neběží, ale hlavně je to založené na vyhledávání a detekci účtů zvenčí.
Slušný odhad by mohl mít Netmonitor/SPIR/Mediaresearch, ale nezveřejňuji, protože Twitter jim neplatí. TNS k tomu má jenom "Alespoň někdy použilo 23%, týdně 7% Čechů" a "Každý den pak využívá Twitter 3% online Čechů vs 10% online Američanů.".
Sám za sebe se snažím a budu snažit udržovat čísla v http://365tipu.wordpress.com/2015/01/17/tip-017-prehled-socialni-siti-medii-a-sluzeb-vcetne-poctu-uzivatelu-celosvetove/
Nechápu jaký smysl má to neustálé srovnávání s Facebookem a následné vyvozování nesmyslných závěrů. To je jako bych srovnával návštěvnost Lupy a iDnesu a tvrdil, že ikdyž je Lupa finančně v plusu, tak by to měla zabalit, protože jí návštěvnost roste jen ve stovkách, zatímco iDnesu v tisícovkách (ty počty si samozřejmě vymýšlím) a nikdy iDnes nedožene.
Lupa není iDnes a Twitter není Facebook. Snažit se o přetvoření jednoho v druhé může chtít jen mozek pomatený vidinou většího zisku. Jak to skončí je jasné...