Tak nevim, ale zda se mi, ze si tady odbornici, kteri recenzuji dane weby obcas velmi protireci. Jednou se nekomu navigace (u jednoho webu) libi a da ji do plusu ale zaroven ji pak najdu u minusu (u toho stejnyho cloveka). Nebo pak ctu komentar nekoho k webu a je tam citit jen same negativum a v konecnem dusledku vidim 7/10. Jsem zmaten a myslim ze ne sam. Taky se mi zda, ze z nekterych komentaru je az moc videt, ze recenzent studovani daneho webu nevenoval prilis sveho drahocenneho casu. Misty mi ty komentare pripadaji jako vareni z vody. Tot muj nazor na tuto soutez ci spise na odborniky, kteri tuto soutez de facto spoluvytvari.
Ano, oblíbený problém, jak srovnávat weby společností, když každý je zaměřený trochu jinak. některé firmy nabízejí služby prakticky jen pro firemní klienty (GTS), jiné pro domácí (Tele2), další to kombinují a mají mnoho služeb pro oba (Contactel) nebo obrovské množství služeb pro oba (Cesky Telecom).
čili hodnocení je založeno logicky na tom, jak rychle a snadno se ten který zákazník dostane k tomu, co asi tak potřebuje najít. Což bývají ceníky, nastavení služeb a číslo na helplinku :)