Ano, oblíbený problém, jak srovnávat weby společností, když každý je zaměřený trochu jinak. některé firmy nabízejí služby prakticky jen pro firemní klienty (GTS), jiné pro domácí (Tele2), další to kombinují a mají mnoho služeb pro oba (Contactel) nebo obrovské množství služeb pro oba (Cesky Telecom).
čili hodnocení je založeno logicky na tom, jak rychle a snadno se ten který zákazník dostane k tomu, co asi tak potřebuje najít. Což bývají ceníky, nastavení služeb a číslo na helplinku :)
Tak nevim, ale zda se mi, ze si tady odbornici, kteri recenzuji dane weby obcas velmi protireci. Jednou se nekomu navigace (u jednoho webu) libi a da ji do plusu ale zaroven ji pak najdu u minusu (u toho stejnyho cloveka). Nebo pak ctu komentar nekoho k webu a je tam citit jen same negativum a v konecnem dusledku vidim 7/10. Jsem zmaten a myslim ze ne sam. Taky se mi zda, ze z nekterych komentaru je az moc videt, ze recenzent studovani daneho webu nevenoval prilis sveho drahocenneho casu. Misty mi ty komentare pripadaji jako vareni z vody. Tot muj nazor na tuto soutez ci spise na odborniky, kteri tuto soutez de facto spoluvytvari.