Zdarec,
O2 jsou argonatni sraci, kteri se mysli, ze mohou vsechno a uzivatel to zkousne - konkretne: O2 mi bez upozorneni prave zmenili ADSL z 2048/256 12GB FUP na 2048/128 3GB. Sice upravili cenu z 599.- na 399.- bez DPH!, ale na to sere pes (na cene mi tolik nesejde jako na parametrech). Je to jen prohnany zpusob, jak tahat z lidi vic penez, kdyz chteji zachovat stejnou kvalitu sluzby i nadale. Koncim s nima a ihned v pondeli podavam pisemnou vypoved ADSL a prechazim jinam a totez radim vsem ostatim - skoncete s molochem O2! Howgh, Kix
Dobre udelas, jsem od nich uz 8 let pryc a jsem mnohem klidnejsi a za usetrene penize jsem si minuly rok zajel na dovolenou :-).
Lituji jen tech, co nemaji alternativu ...
Ono nejde o kverulantství, ale o prostou nespokojenost s nekvalitní a nehorázně předraženou službou. Nicméně, kdyby bylo ADSL zdarma, pořídil bych si ho jako doplněk k tomu, co už mi tři roky funguje naprosto bez problémů. Ono je to dost nuda, když se kdykoli připojíte na Net a všechno bez problémů funguje. S ADSL nikdy nevíte, co se stane: Jak to pojede a jestli to vůbec pojede a jak jste na tom s limitem dat, jak drastický bude FUP... Tohohle všeho jsem ušetřen a tím pádem se občas nudím.
Nejde o ucelovou nenavist vuci O2, ale o reakci na jejich nehorazne kroky. Ty bys nebyl nasranej kdyby ti svevolne zhorsili parametry ADSL? Ja teda maximalne! A to si jeste zalozili stranku www.zrychlujeme.cz - to jse snad vysmech - jak kdy a jak komu rika Ctvrtnicek. Koncim s O2. Alternativu mam. Kix
připojuji se, postupně jsem od nich odhlásil ve své firmě úplně všechno... tak dlouho mne štvali, a to píši slušně, až došla kapak i u toho poseldního telefonu... prostě jsem šel tam, kde se k zákazníkovi chovají tak jak mají... oni to zjevně neumí...
No, jde o to že lidem jde šíleně na nervy právě jejich přístup k zákazníkovi, proto na ně nadávají a odvracejí se od nich... já od nich odhlásil ve foirmě postupně úplně vše... normální záležitost trhu...