Názory k článku U:fon je bez dluhů, má nového majitele a chystá nové tarify

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 12. 2012 13:16

    MoB (neregistrovaný)

    No, někomu to stačit můžel, a někdo si počká na ostatní ohlášené (případně ještě neohlášené) služby.

  • 3. 12. 2012 13:38

    Martin Kalenda (neregistrovaný)

    no to je otázka kam směřujete myslím si že PTT na CDMA je služba která nemá problém si na sebe pohodlně zarobit nehledě na to že na CDMA chodí lépe.

    Sámi platíme v rodině 3x300 měsíčně za primitivní PTT tarif kde se protočí baj voko 120 minut měsíčně? Tj minuta za desetikačku a stejně se to vyplatí. Je věčná škoda že PTT zabili GSM operátoři.

  • 3. 12. 2012 16:07

    Baytik

    Souhlas - PTT je dost bezkonkurencni sluzba, kterou akorat Ufon nerozvijel kvuli chybejicim financim na investice. Uvidime, jestli se to s novym majitelem zmeni.
    Druha bezkonkurencni sluzba je CDMA na 430 Mhz - v outdooru super, zvlast kdyz O2 bez boje vyklizi pozice. Ani frekvence z digitalni dividendy se tomu nepriblizuji. Specificky HW neni pri rozumne dotacni politice podstatny. Pokud si to Ufon tyhle sve vyhody vcas uvedomi a zacne to tak i prodavat, ma do budoucna sanci.

  • 3. 12. 2012 16:28

    Radek Zajíc

    O2 nechá CDMA dožít do roku 2018[1], kdy už bude LTE mít pořádné pokrytí (celoplošné pokrytí by LTE mělo mít nejpozději v roce 2020[2]). Služba si na sebe pořád i dneska vydělává, občas se objeví i nová CDMA BTSka (letos jich bylo do deseti), která vykrývá bílá místa.

    Zatím opravdu nemají žádnou jinou podobně schopnou službu. S LTE, které nabídne mnohem lepší parametry (latence, propustnost, dokonce i to pokrytí), už nebude důvod CDMA udržovat.

    [1] http://www.ctu.cz/ctu-online/diskuzni-misto.html?action=detail&ArticleId=9473
    [2] http://www.ctu.cz/cs/download/vyberova_rizeni/vyhlaseni_vyberoveho_rizeni_12_07_2012.pdf

  • 24. 2. 2013 2:15

    Honza (neregistrovaný)

    Jsem u nich prakticky od začátku a změna providera nic neřeší. je to všude stejné. Zkušenosti s UFONEM? Katastrofální. Věčné výpadky a na reklamace se vám jen vysmějí. Dají vše dopořádku, den dva v pohodě a do týdne jste na tom stejně. Jen z vás udělají blbce. Mimo to, stahovaná data si na tom jejich slavném telefonku podělte dvěma protože funguje asi tak, jako zfušovanej taxametr. Stáhnete 1MB a máte u nich hnedle 2 MB to jej jeden problém. Stahujete větší objem dat? Tak můj příklad za všechny. nedávno jsem stahoval aplikaci o velikosti 50MB. Jak to u UFONa bývá, stahoval jsem ho díky jejich častým a běžným výpadkům na 9x takže si to znásobte. Já osobně tomu říkám okrádání koncového uživatele. Jednostranný tlak na koncového uživatele aby opět s nimi založil další smlouvu na minimálně rok a byl opět pod tzv. "zámkem" a držel hubu. Tohle jsou běžné praktiky u firmy UFON. A to jejich slavné FUP? Na západ od nás, by za tohole šli do kriminálu a ještě dostali od koncových uživatelů přes držku. Mimo to, odmítají srozumitelně vysvětlit, jak je možné, že rychlost downloadu ke kterému se ve smluvě zavázali, je i při nepřekročení měsíčního limitu dat velice nízká. S tím kafem než se načte například Seznam, máte pravdu. Někdy je jejich systém okrádání takový, že vám například týden rychlost pravidelně omezují tím způsobem, že v pravidelných dvou až tří sekundových intervalech zastaví na nulu a opět na plný výkon. Je to ve velice přesných intervalech takže tedy cílené. Podotýkám že signál pokrytí je tu maximální. Takže i během měření na nezávislých speedmetrech vám to naměří to co oni chtějí a vy jen utřete. Vesměs a z mých zkušeností od známých, to postihuje většinou ty klienty UFONa, kterým u nich vypršela závazná minimálně roční smlouva. Pokud není z nějakého důvodu obnovena, nastanou "jakoby náhodou" klasické výpadky a při stížostech zákazníků, je jim podáno vysvětlení pomalejší mobilní sítí, absencí přídavné antény a starým typem modemu. Poté je jim nabídnuta možnost odstranění potíží s připojením jako jediná varianta a to ve formě koupi nového a "jako by kvalitnějšího" UFON modemu. Ale logicky, i založení nové roční smlouvy u UFONa. Už jsou vám jasné tyhle ojebávky na zákazníky?

  • 3. 12. 2012 16:57

    Desmo (neregistrovaný)

    Osobně si myslím, že mají velký prostor v místech, kde již mají slušné pokrytí nahradit O2 jejich pevnou linkou a tarifem Mini. tento vyloženě zlodějský tarif používá hodně starých lidí. Moje mamka jej měla také a místo ně jsem ji nahradil tarifem od Ufouna,. Máma mola volat více a za polovičních nájkladů. Tehdy měli navíc důchodcovskou slevu. Nebýt jejiho zrušení, Měla Ufouna i tchyně v Praze a další příbuzní. Já jsem si pořídil od nich mobil s nulovým paušálem a občas jej používám k bezplatnému volání do sítě ufounu a na jaké technologii funguje mi je úplně lhostejné. Z Vysočiny se s ním lépe dovolám v mém místě než s T-mobile. A i když je jejich telefon dost primitivní, nemám jediný rozumný důvod, proč bych potřeboval nějaký jiný k danému účelu. Má také jiné vybavení a k tomu prostě jiného operátora.

  • 3. 12. 2012 11:22

    P2010 (neregistrovaný)

    Nove tarify nepomohou, kdyz pouzita nestandardni technologie (frekvence) nefunguje se standardnimi zarizenimi (smartphone, tablet, 3G modem v notebooku) a vyzaduje pouziti specialnich externich zarizeni.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).