Cože?! Místo, aby ČS klientům podala (alespoň verbálně) pomocnou ruku a snažila se třeba spustit stránky o phishingu, upozornit své klienty po přihlášení do inet bankovnictví na nebezpečí takových e-mailů, nebo třeba začala přímo sledovat podezřelé aktivity (přihlašování z podivných IP, náhlé podobné změny či převody u více účtů naráz atd.), vysere se jim na hlavu?
To se snad může stát fakt jen v ČR.
Jdi do prdele, spořitelno, jdi do prdele, mluvčí Gajdušková.
Osobně si nemyslím, že jakákoliv banka má uživatelům kompenzovat jejich neznalost, nepozornost nebo naivitu. Na druhou stranu ta informovanost, jak píšete, je téměř nulová a tady by šlo dělat mnohé.
Banka nemá uživatelům kompenzovat jejich neznalost, ale je její (přinejmenším morální) povinností předcházet a bránit zneužití účtů svých klientů. Osvětou, chytrými filtry, včasným varováním, ručním sledováním podezřelých přístupů atd.
Reakce ČS je tomu na míle vzdálena.