Vlákno názorů k článku Události v úterý opět klesly, na ČT 1 a ČT 24 oslovily 760 tisíc diváků od xsc - V rámci vaší ideologie, že ČT je třeba...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2012 11:06

    xsc

    V rámci vaší ideologie, že ČT je třeba zrušit, si vždycky nějakou vhodnou teorii vymyslíte.
    Je dost lidí, co s PC umí, jen se v práci u něj nemají čas flákat a sledovat tak zprávy on-line přes den. Stejně tak vysílání ČT24. Prostě si chtějí doma po celém dni sednout, PC nezapínat, podívat se na zprávy a pak třeba nějaký film. Kdyby měli IQ tykve, tak už dávno koukali na Novu s Primou a byli by spokojení. Doteď jim ale Události vyhovovaly (sledovanost 700000 není zas tak málo), ale po nástupu Dvořákova vedení jsou zjevně považováni za další tupé stádo.

  • 5. 4. 2012 12:05

    bez přezdívky

    Přesně tak. Když si večer sednu k TV tak se chci podívat na kvalitní zprávy a ne řešit nějaký internet nebo rozhlas. Bohužel dnes už po té slavné změně na ČT žádné kvalitní zprávy neexistují a tudíž už zbývá jen je přeskočit a najít nějaký ten film,sport či dokument.

  • 5. 4. 2012 9:38

    bez přezdívky

    lidé, kteří se o zpravodajství zajímají je mají dnes možnost sledovat on-line na internetu, v rozhlase či ČT24 atd. "Televizní noviny" je přežilý formát a v podstatě mu zbyla ta část diváků, která nepracuje s PC. Jejich IQ se ČT dobře přizpůsobila - Události jsou barevnější a vůbec se snaží zaujmout formou. Technická úroveň ČT byla vždy to nejlepší, co ČT měla - na rozdíl od konkurence si na to nemusí vydělat a "zdroje jsou". Obsah také ještě více zbulvárněl, takže z profesionálního hlediska je to OK - odpovídá to většinovému vkusu/zájmu diváka televizních novin. Má to ale klasické nedostatky "státní/veřej­noprávní" organizace/podniku - není jednoduché vyházet profláknuté ksichty, takže "se jen vyměnili postele, ale...zůstaly stejné" a pak - všichni je musejí povinně živit. Takže jsou plněny základní dvě funkce - spousta nacuclých má zajištěno živobytí z peněz koncesionářů a příslušná cílová skupina diváků je krmena barevnější propagandou - i když ten druhý cíl, se moc nedaří, přeci jen je sledovanost dost nízká.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).