Já to chtěl loni takto nabídnout přes Uloženky a Zásilkovny, protože dotovat dobírky poště nebo kurýrům se fakt nevyplatí a bylo řečeno, že pokud tam není pošta nebo kurýr, který dodá zboží na jakoukoliv adresu v ČR i na dobírku, tak že se nelze ke dni dopravy zdarma připojit. Tak jsem to udělal tak jak jsem chtěl, zákazníci měli osobní odběry zdarma a protože se ze zvědavosti chodili na shop dívat, zda náhodou doprava zdarma neplatí i u nás, tak toho i využívali bez přiblblých podmínek od Heuréky a bez jejich "reklamy" která znamená, že někde bude logo eshopu zveřejněno.
 
Ale no tak, trochu objektivity... Podmínky akce jsou poměrně jasné a rozhodně nemůže její logo použít někdo, kdo by chtěl postupovat tak, jak píšete, je to opravdu o "dopravě zdarma domů".
Je jistě možné, že se někdo takový najde, tím ale podmínky akce poruší a heureka.cz by to měla řešit, možnosti má. Minimálně vyloučení z dalších podobných akcí, ale pokud by byli co k čemu, tak by mohli reagovat i vyhozením ze srovnávače atd., což by poměrně citelné bylo.
Ještě jste zapomněl na variantu:
- dáme den dopravy zdarma a nabídneme dopravu zdarma osobním odběrem v Horní Dolní Pr*elní nebo odběr na výdejním místě na jednom nebo druhém konci republiky, kdy máme jistotu, že to nikde nevybere. Ostatní dopravu necháme standardně na cenách kolem 100+Kč. Podmínky tím splníme a budeme se moct pyšnit, jak jsme proklienští a moderní.
je to totiž takto:
Provozovatel eshopu:
- dáme den dopravy zdarma - a navýšíme cenu zboží, abychom neprodělali
- dáme den dopravy zdarma a necháme ceny tak - tedy zisk je nula nula prd
Zákazník:
- bude den dopravy zdarma - počkám si týden dva a ušetřím
- je den dopravy zdarma - ejhle - jsou vyšší ceny ?!?