Vlákno názorů k článku Úderem poledne nebudete muset v tisícovce e-shopů platit za dopravu od T. - Možná že ano, ovšem kdo bude tím novým...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 11. 2013 23:47

    T. (neregistrovaný)

    Možná že ano, ovšem kdo bude tím novým zákazníkem? Člověk co na internetu nenakupuje? Nebo člověk z konkurenčního eshopu? V prvním případě ano, doprava zdarma může být argument proč konečně nakoupit. V druhém případě si to nemyslím, že bude docházet k nějaké přetahované o zákazníky. Podle mě je to spíš taková výhoda pro stávající zákazníky, že mají dopravu zdarma, tak si zase nějakou drobnost koupí.
    A na druhou stranu, troufám si říci, že nalákat nový zákazník se dá levněji než tím, že na věci za 300 Kč mě to bude stát 70 Kč dotace poštovného ;-)

  • 13. 11. 2013 20:07

    v.sp (neregistrovaný)

    Tak hlavním cílem má být asi nalákat nové zákazníky, ne? Teď si koupí jednu nedůležitou drobnost na vyzkoušení e-shopu, pak se - když byl spokojen - třeba vrátí.
    To je jen laický pohled, snad to někdo má i spočítané.

  • 13. 11. 2013 14:01

    T. (neregistrovaný)

    Ono se to vyplatí pouze těm eshopům, kteří buď prodávají balast z číny se 100% maržemi, tam se to ztratí, pak taky slevomatům apod., to je vlastně to stejné - v 9 z 10 případů předražené rádoby značkové hadry či produkty.
    Pokud si to zkalkuluje klasický eshop, kde jsou marže kolem těch 10-15% tak se to nevyplatí pro objednávky většinou pod 1000 Kč - pokud nemá nějakou supervýhodnou smlouvu s poštou nebo kurýrem, tak za balík s dobírkou dá minimálně kolem 90 Kč. Pak to může být přínosné ještě pro eshopy, kde je nějaký předpoklad, že to zákazníka motivuje k vyšší útratě než pár stovek, ale u většiny slušných eshopů když se udělá větší objednávka, tak je doprava zdarma téměř vždy nebo dost zvýhodněná.
    Jo, je tam pro eshopy nějaká pseudoakce s DPD, že dají v rámci dopravy slevu myslím na 56 Kč za balík, ale to předpokládá již uzavřenou smlouvu s nimi a ještě odeslání minimálního poštu zásilek v rámci dne dopravy zdarma, budiž, tam jich je myslím 10 nebo 15 jako minimum.
    Jako celý den dopravy zdarma má význam pro nakupující, kteří chtějí koupit nějakou levnější položku za pár stovek - tak pro ty je to plus, koupí knížku nebo třeba nějaké levné elektro a eshop jim to zadotuje jako předvánoční dárek, když u takových objednávek bude na nule tak bude rád.

  • 13. 11. 2013 10:16

    Masaryk (neregistrovaný)

    Z článku nějak nebylo jasné, kdo to "zadarmo" zaplatí? Jelikož do aut je pořád potřeba tankovat, někdo to zaplatit musí. Heureka jako pořadatel akce to nebude, dopravci to z vlastní kapsy sponzorovat taky nebudou a že by pumpaři dojatí iniciativou "doprava zdarma" dávali palivo zadarmo, to asi taky neklapne.

    Takže jestli to dobře chápu, zacvaká to eshop. Otázka zní, co z toho má? Neříkejte mi, že dnes ještě někdo věří té blamáži ze slevomatů - "přivede mi to zákazníky a ti teď určitě budou kupovat u mě..."

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).