Názory k článku U:fon spustil pro své zákazníky internetovou samoobsluhu

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 8. 2008 9:59

    anonymní
    Nějak nevidim důvod proč by nemohl být U:fon jen "telekomunikační poskytovatel".. jak se pozná alternativní od nealternativního/plnohodnotného/běžného?
  • 25. 8. 2008 8:37

    amazon (neregistrovaný)
    Jelikož o2active moc věcí neřeší, je poslední, kdo musí zaměstnávat drahé školené operátory a vznikají pak nejednoznačné situace. Co je per huba není pro uživatele 100% platné nikdy.
    Sám raději rozvážně přečtu pár řádků a udělám změnu přes monitor než abych poslouchal někoho na drátě a ptal se a reagoval a doufal, že mi nenabídl skrytě nějakou habaďuru o jejíž vyúčtování se dozvím až z další faktury.
    Přece platební příkazy už také běžně nepodáváme přes telefon, není to prostě přehledné!
    Snad se to brzy zlepší, jelikož být ve službách až za U:fonem už možná někomu v top managementu docvakne, že není dobře.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).