Vlákno názorů k článku Ukazuje Facebook příspěvky méně lidem, pokud nezaplatíte? od Matouš - Ano, presne tak to je a i FB...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2013 10:24

    Matouš (neregistrovaný)

    Ano, presne tak to je a i FB to sam rika. Zobrazuje vic prispevku, ktere jsou likovany a komentovany. Nic proti..

    Vzdy s usmevem koukam jak ma enjaka stranka 20k fanousku.. Snazim se ziskavat samozrejme fanousky, ktere obsah zajima a zadne "specialni" sluzby jsem nevyuzil. Fiktivni fanousci mne opravdu nezajimaji a doufam, ze nezajimaji ani me recenzenty.

    Jsem ale rozhodne proti, kdyz platim kampan o nove fanousky a pribyvaji mi Indove a Asiate, kterym se velmi casto libi 2 roky stare fotografie..! A to cilim na CR samozrejme..

  • 5. 3. 2013 10:03

    Milos Brejcha

    "Evidentní velké množství lidí, kteří si stránku skryli a které stránka obtěžuje, takže její příspěvky označují jako spam."

    Ne nutne. Facebook se podle vseho rozhoduje o mire zverejneni prispevku dane stranky podle toho, ja moc jsou fanousci stranky aktivni - tj jake % z nich sdilelo, likeovalo nebo komentovalo prechozi prispevky, nebo se o strance nekde zminili..ten algoritmus bude urcite slozitejsi a kolik lidi si prispevek skrylo nebo oznacilo za spam v tom bude take.
    Ale pointa je v tom, ze kdyz si nekdo "koupi fanousky", tedy at uz falesne ucty, nebo lidi, ktere to nezajima("koupit" se daji i celkem ferove, napr vyhlasenim souteze o nejakou cenu - asi lepsi varianta nez ostatni. Videl jsem uz i jakousi burzu, ze clovek lajkne x stranek a za to dostane od ostatnich podobny pocet like) , ti nebudou prilis aktivni. Ve vysledku se post nedostane k rade tech, ktere to zajima a ke kterym se dostat mohl. Takze je lepsi mit stranku se 100 ferovymi likes, nez s 1000 pseudo likes a 200 fair likes.

  • 4. 3. 2013 18:37

    Daniel Dočekal

    > se budou ukazovat pokud možno maximu z nich,
    > jako tomu bylo ještě před vstupem na Facebooku
    > burzu někdy vloni.

    Před poslední změnou algoritmu se zobrazovalo nějakým 20-25 procentům, nyní je to v průměru 16 procent. Až tak drastická změna to není.

    > Dnes se zobrazí příspěvek třeba jen 150 lidem
    > z oněch 2,5 tisíce

    Evidentní velké množství lidí, kteří si stránku skryli a které stránka obtěžuje, takže její příspěvky označují jako spam. To je další podstatná změna od září loňského roku. Každá Stránka svého štěstí strůjcem. EdgeRank je neúprosný.

  • 4. 3. 2013 18:20

    Jiri (neregistrovaný)

    Jenomže Facebook si získal slávu ne jako reklamní časopis, ale jako sociální síť. A jestliže jsem si já svou vlastní snahou vytvořil komunitu 2,5 tisíce fanoušků, považoval bych za samozřejmé, že moje příspěvky fanouškům se budou ukazovat pokud možno maximu z nich, jako tomu bylo ještě před vstupem na Facebooku burzu někdy vloni. Od té doby dojí lidi kde můžou. Dnes se zobrazí příspěvek třeba jen 150 lidem z oněch 2,5 tisíce. Pokud si musím připlatit, aby se moje sdělení zobrazilo mým fanouškům, pak jsem si vůbec nemusel zakládat firemní stránku a prakticky denně o ni pečovat, psát posty, sdílet, odpovídat zákazníkům atd. a mohl jsem si rovnou zaplatit jen reklamu na Facebooku. V zásadě je to popření principu sociální sítě. Teď je to spíš reklamní síť. A od chvíle, kdy se objevily reklamy i v samotném timeline, kde opravdu hodně opruzují, uvažuju z Facebooku úplně odejít a firemní sociální stránku vést na Google+ nebo raději vůbec.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).