sem zvedavej jak se budete tvarit az Vam budou chodit sms a mms reklamy na vlozky, hydratacni kremy, kojeneckou stravu a podobne, osobne proti temto reklamam vlastne nic nemam, nic se zas az tak moc netaji pred detma, oni nejsou v zivote pak tak prekvapene, ovsem neco jineho je kdyz reklamu vnimam sluchem popr pohledem, to nestoji zrovna moc usili, ale prestava ze budu denne mazat z mobilu smsky nabizejici tohle a tamhle to, to je silene!!! To by bylo horsi jak letaky ve schrance.
Reklamní SMS už chodí od operátorů teď. Takže se jen podívám na číslo volajícího a pokud začíná podezřele, okamžitě a bez čtení mažu. Ale pokud by se tento druh spamu měl vyskytovat častěji, domluvím se s lidmi, které mám v telefonním seznamu, že SMS ne a prostě to budu mazat rovnou.
Musí. Ono totiž, pokud požádáte kohokoli, aby vám reklamu neposílal a on vám nevyhoví, může dostat, a to i opakovaně, až půlmilionovou pokutu. Já sám jsem takto potěšil za loňský rok tři ,,podnikatele" kteří si mysleli, že pro ně zákony neplatí. Scénář byl vždy stejný: Mail na živnostenský odbor Mgistrátu a do čtyř týdnů doporučený dopis, kde mi bylo nahlášeno, že s provinilcem bylo zahájeno správní řízení a byla mu vyměřena pokuta, v jednom případě maximum, ti zbylí dva vyplázli sto litrů. A od té doby je pokoj.
Pokud, jako poškozený, trvám na maximální výši pokuty a doložím, (což jsem udělal), že podnikatel otravoval opakovaně, tak těch půl mega dostane. Také už se mi stalo, že úředník zavolal a pokoušel se smlouvat. Jenže jsem trval na svém a tudíž to dopadlo tak, jak jsem chtěl.
Plácáte nesmyly! Pokuta se NIKDY a NIKDE nevyměřuje dle toho co si jakýkoli stěžovatel přeje! Věta, že pokud trváte na nejvyšší pokutě a že nějaký úředník se s Vámi pokouší smlouvat, že by tomu na koho si stěžujete, dal pokutu menší a Vy to dle Vašich slov nedovolíte, je absolutní hloupost...!!! Zamyslete se nad sebou proboha, nad svým IQ...
Blbe, čti pořádně, než něco plácneš! V tomto případě nešlo o spam (ten neřeším, protože ho nedostávám), ale o reklamu v klasické poštovní schránce, označené REKLAMY NE a tu řeší živnostenský odbor magistrátu.
Předpokládám, že taková reklama by byla cílená. Např. operátor ví, že jste muž, takže ani vložky, ani krémy, ani kojenecká strava se konat nebudou. Na druhou stranu by Vám posílal reklamu na auta, jiné mobilní služby, kuřivo, pitivo, počítače a podobné.
Nebo byste si mohl vybrat v nějakém webovém rozhraní minimálně X ze 100 témat, která Vás zajímají a ta Vám budou chodit. Pokud by to mělo dobrý vliv na ceny za volání... proč ne. (Stějně by to dopadlo tak, že za levnější ceny by se více volalo a útrata by byla plus minus stejná.)