Platby na účty mBank nebo Raiffeisen banky se objeví u obchodníka na účtě ihned.
To je možné (resp. pravdivé), ale bohužel ne všichni obchodníci jsou schopní a ochotní zpracovávat bankovní výpisy častěji než 1x denně. Takže není vůbec neobvyklé, když člověk zaplatí ze svého účtu v RB na obchodníkův účet v RB (a obchodník na to má i speciální odkaz), za minutu mu přijde email z banky že platba proběhla, ale na webu obchodníka ještě za dva dny může jen s úšklebkem koukat na "stav platby: zatím neuhrazeno".
Jakkoli nemám rád dobírky, protože to znamená že si místo on-line platby musím rezervovat hotovost a pokud možno přesnou částku, tak je to pořád nejjednodušší způsob jak obchodníky donutit aby poslali zboží okamžitě :(.
Problem neni u obchodniku, ale na strane bank, ani RB ani mBank nenabizi moznost stazeni vypisu kdykoliv, ale sestavuji je denne. Takze jedinne reseni je zamestnavat cloveka s online pristupem na bankovni ucty, ktery si tam vzdy podiva zda uhrada skutecne dosla, coz je neprakticke a duplicitni, protoze pristi den je stejna uhrada na normalnim vypise.
Ano, unikátní příklad je třeba Mironet. Člověk zaplatí z RB do RB, za hodinu po provedení platby si jede pro zboží a oni mu řeknou, že platbu naběhlou nemají, účetní už šla domů, takže to ověřit nemůže a ať si přijdu zítra.