V ankete mi chybi jeste jedna moznost: autor (CEO) je debil.
Co to jsou probuh zase za blaboly, Robe - ty jsi snad uplny kreten. Radeji pis dvakrat vice debilnich otazek do seo.nawebu.cz tam se alespon neco dozvis, ale tyhle "clanky" to je fakt maso
A ten nacrtek "teorie bublin" - checht, fakt kreten...
Lupo, lupo uz delsi dobu je z tebe zumpa - chudak Peterka, jak ten se musi citit kdyz jeho clanky vychazeji vedle takovyho vocasa jako je Mr.CEO
no ale kdyz se nad tim zamyslim tak Mr.SEO je vice mene z obliga (je to proste mamlas) ale ten kdo to tady na lupe ty jeho vyplody pousti dal musi byt uplny trotl ! a TO je smutne...
Teorie bublin. Hmm, tou se ridi kdekdo. Treba trhovci bryskne zareagovali a nahradili plysoveho Pikacu plysovym Teletubbies, nebo jak se tomu rika.
Ale vazne, to si nekdo fakt mysli, ze se da seriozne a dlouhodobe podnikat tak, ze budu cekat na nejake bubliny a delat jen to, co je momentalne v mode? Jiste, ktery podnikatel by si na nejake takove bubline nepomohl, ale stavet na tom dlouhodobe je blbost. Silne to zavani podnikanim typu "Co nejrychleji a za kazdou cenu vydelat na barak a pak zmizet".
Kazdy aspon podnikatel, ktery to mysli aspon trosku vazne, se snazi rozprostrit svoji pusobnost do vice oblasti, aby -- kdyz se nektera zacne jevit jako ztratova -- mohl pokracovat bez vetsich problemu v podnikani.
Vzpomel jsem si na clanek SEO machra Roba, jestli ma autor webu lezt zakaznikum do "zadnice" ci ne. V porovnanim s clanekem o bulblinach a o "Vykašlete se na ocenění, soustřeďte se na zisk" (souhlasim s p. Klimovicem, pro tento clanek bych radeji pouzil "Prostituce v novem tisicileti") mi to prijde ale v ostrem protikladu.
Nekritizuj, podle mě má pravdu. V podstatě to tak je i v neinternetovém businessu. nejvíc vydělá ten, kdo je u vzestupu "bubliny". Když je bublina navrcholu, nastupují příštipkáři a rozmělní trh natolik, že jde bublina dolů. Na internetu byla spousta příležitostí, kdy v určitou dobu bylo možné na něčem vydělat. Příležitost trvala zpravidla pouze pár měsíců. Znám pár příkladů.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).