Nojo, spousta lidí vidí "Akce" Sleva až 75%" a hned se jim zatemní rozum, přestanou vnímat okolí a reálně uvažovat. Taktéž při honbě za nejnižšími cenami, které se dají najít. Prostě, jak červená barva na býka.
Chápu a beru slovo "šetřit", ale pokud se člověka už pomalu dotýká "skrblení a lakota", má na problém zaděláno.
Bohužel mi přijde, že český zákazník je nejen náročnější, ale i nepoučitelnější. A dokud bude vidět jen nejnižší cenu a slova "Akce", "Sleva".. bez dalších souvislostí ( ať už z důvodu, že toto mu ke štěstí stačí nebo je líný se trochu zamyslet, atd.), budou se podvodníci, nejen na e-shopech, mít čile k světu. Nový občanský zákoník to rozhodně sám o sobě ( osobně si myslím, že je to hroznej elaborát) nespasí.
Přeji všem hodně úspěchů a zdárných nákupů v novém roce.