Vlákno názorů k článku Uniklá strategie New York Times: hlavní stránka je mrtvá a zprávy jsou sociální od Ivan Nový - Cílení reklamy musí být ovšem trochu jiné, ne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 5. 2014 8:06

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    Cílení reklamy musí být ovšem trochu jiné, ne kup to teď hned, ale vidíš, jakou příležitost jsi prošvihl, najdi si aktuální příležitosti. Protože čtenář se k reklamě dostane až je jakoby neaktuální. A na to je prostředí internetu stavěné, odkazy totiž aktuální jsou.

  • 20. 5. 2014 8:02

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    přece noviny nejsou od toho, aby šířily zprávy, ale od toho, aby šířily reklamu, takže noviny mohou prodávat reklamu i na twitteru, i odkazy si mohou započítat do svého reklamního zásahu a nechat si ho od inzerentů zaplatit. Noviny dnes nejsou to, co je na dané doméně, ale vše, odkazy, sdílení, nelegální kopie, pokud všude bude reklama, tak ta reklama bude fungovat a noviny si ji mohou nechat zaplatit. Jen potřebují nástroje, které to změří. Dřív to bylo přece taky tak, reklamu jste zaregistroval, když jste noviny použil i jako podklad při škrabání brambor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).