Kdyz jim psal, ze chci prejit na pomalejsi tarif, tak jsem k tomu zaroven pripsal vetu, ze jsem jejich zakaznikem jiz skoro deset. Vetu zda se pochopili spravne a odpovedeli, ze mi zadny poplatek uctovat nebudou :-)
Jo. Cetl jsem na forech zkusenosti dost lidi, ze jim staci oznamit, ze od nich odchazite a hned zacnou nabizet slevy a dost podstatny. Presne jako kdyz smlouvate v Asii na trhu.
Kazda koruna dobra, ze? ;)
Zavolat na infolinku, ze chcete zmenit tarif. Z 25 Mbps na 20 jste musel platit poplatek 100 Kc za snizeni tarifu, ale to se furt vyplatilo. Ted to bude paradox. Vykonostne to bude vyssi tarif, ale cenove nizsi.
A samozrejme si to zapamatujte a jakmile bude v dosahu konkurence, tak pryc od nich. UPC se chova k novym zakaznikum *vyrazne* lepe nez ke stavajicim. Tak je treba jim dat vice prostoru k hledani novych zakazniku, tim ze jako jejich staly zakaznik od nich odejdete hned jak to bude mozne.
To je jednoduché, dát v době oficiální oznámení o 25Mbit rychlosti výpověď. Však oni z UPC zavolají a něco se stím udělá :-) a může to být výhoda pro klienta. V době oznámení tarifu na podzim vloni lidi dávali výpovědi a obratem dostávali nabídky ať zůstanou a hned dostali 50% slevu na rok ti s vyšším tarifem dostali 30-40%, možná taky 50% s tím, že na to zvýšení rychlostí museli stejně počkat cca 1/4 roku. Jenže to znamenalo být proaktivní, dělalo se to pěkně potichu. Dalo se na tom pěkně vydělat, od podzimu platit polovinu bývalé ceny tarifu, dnes polovinu měsíčního poplatku 800 Kč a rychlost od března 20MBit. Škoda, že novým klientům seřízli slevu 50% na ceně ze 4 měsíců na 2, dalo se na tom taky slušně vydělat :-).