To je jednoduché, dát v době oficiální oznámení o 25Mbit rychlosti výpověď. Však oni z UPC zavolají a něco se stím udělá :-) a může to být výhoda pro klienta. V době oznámení tarifu na podzim vloni lidi dávali výpovědi a obratem dostávali nabídky ať zůstanou a hned dostali 50% slevu na rok ti s vyšším tarifem dostali 30-40%, možná taky 50% s tím, že na to zvýšení rychlostí museli stejně počkat cca 1/4 roku. Jenže to znamenalo být proaktivní, dělalo se to pěkně potichu. Dalo se na tom pěkně vydělat, od podzimu platit polovinu bývalé ceny tarifu, dnes polovinu měsíčního poplatku 800 Kč a rychlost od března 20MBit. Škoda, že novým klientům seřízli slevu 50% na ceně ze 4 měsíců na 2, dalo se na tom taky slušně vydělat :-).
Zavolat na infolinku, ze chcete zmenit tarif. Z 25 Mbps na 20 jste musel platit poplatek 100 Kc za snizeni tarifu, ale to se furt vyplatilo. Ted to bude paradox. Vykonostne to bude vyssi tarif, ale cenove nizsi.
A samozrejme si to zapamatujte a jakmile bude v dosahu konkurence, tak pryc od nich. UPC se chova k novym zakaznikum *vyrazne* lepe nez ke stavajicim. Tak je treba jim dat vice prostoru k hledani novych zakazniku, tim ze jako jejich staly zakaznik od nich odejdete hned jak to bude mozne.
Jo. Cetl jsem na forech zkusenosti dost lidi, ze jim staci oznamit, ze od nich odchazite a hned zacnou nabizet slevy a dost podstatny. Presne jako kdyz smlouvate v Asii na trhu.
Kazda koruna dobra, ze? ;)
Kdyz jim psal, ze chci prejit na pomalejsi tarif, tak jsem k tomu zaroven pripsal vetu, ze jsem jejich zakaznikem jiz skoro deset. Vetu zda se pochopili spravne a odpovedeli, ze mi zadny poplatek uctovat nebudou :-)