Tím bych si nebyl tak jistý. Pro mnoho lidí byla Z1 spíše dokumentárním kanálem, takže bych se nedivil, kdyby UPC šla tímto směrem.
Nicméně má-li to být zpravodajský kanál, pak se po ruské státní propagandě Russia Today obávám další komunistické vymejvárny mozků, tentokrát v podobě čínské CCTV News, kterou už UPC v minulosti vyhrožovalo. A než takovéhle věci, tak to snad ať UPC raději nepřidává nic.
Tento titulek mi přijde úsměvný. UPC svým klientům digitální kabelové tv dluží toho už i bez toho celkem dost.
Před více než půl rokem slíbili zařadit Eurosport 2 Bundesliga místo klasické verze Eurosportu 2, dodnes ji nespustili. Dokonce na ní lákali nedávno v informačních letácích a slíbili, že ji 21. ledna tohoto roku spustí. Opět se nic nestalo.
Podobná situace byla i s History HD. Slibovali tento kanál asi měsíc předem formou letáků a na webu, ale History HD nikde. I zde prošvihli slíbený termín.
Jedná se o klamavou reklamu a bylo by to na žalobu, kdyby člověk opravdu chtěl. Oba výše zmíněné případy jsou faktem a nechá se velmi lehce ověřit, že tomu tak skutečně bylo.
UPC se neobtěžovalo svým klientům omluvit ani v jednom z případů, kdy chyba byla jasně na jejich straně.
UPC rovněž slibovalo minulý rok od září Spektrum HD. Opět ticho po pěšině. Zde je chyba na straně provozovatele - Spektrum, a.s./Chellomedia, nikoliv společnosti UPC. UPC se alespoň obtěžovala informovat klienty prostřednictvím webu, že nějaký jiný kanál místo toho zařadí. Půl roku uplynulo a nikde nic.
UPC rovněz slíbilo náhradu za Motors TV, které 30.12.2010 vyřadilo z nabídky. Je konec ledna a stále náhrada nikde.
UPC má registrováno minimálně 15 kanálů (BBC HD, BBC One, ESPN Classic Sport UK, Investigation Discovery, atd.) u RRTV pro svoji digitální nabídku. Zatím nic z toho nepřidali (až na několik Discovery stanic, na které se nedávno konečně zmohli).
Proč si tedy UPC registruje kanály, které nepřidává?
Dost pochybuji, že místo Z1 něco přidají. Zase sliby a skutek utek...
To jen tak na okraj.
Další kapitolou samou o sobě je neinformovanost klientského centra, kde toho moc nevědí. Nemluvě o faktu, že UPC nedělá žádné pravidelné průzkumy spokojenosti, jaké jsou jinde (UK, USA, AU, NZ) běžné.
Třešničkou na dortu je fakt, že si UPC dělá s datovým tokem svých kanálů, co chce.
Nerad tahám špínu na světlo světa, ale jsou to prostě fakta a dokud to někdo nepustí do éteru a neudělá UPC ostudu, nic se nezmění.
Klidně o tom můžete tady napsat článek. Třeba to UPC konečně nakopne.
Nějak nejseš v obraze, protože History HD v nabídce dávno je (746MHz).
A jinak si nepleť slib s tím, že někdo na webu fantazíruje o tom, co všechno by mohlo v nabídce UPC být (nebo jaké programy jsou registrované a nešíří se, protože to vůbec automaticky neznamená, že co si UPC registruje, to musí nutně začít hned šířit) a pak se vzteká, když se mu jeho sny nevyplní. UPC zásadně nic neslibuje a pouze oznámí, že byl daný program přidán nebo samozřejmě z nějakých důvodů vyřazen, což se běžně stává u všech poskytovatelů, že něco prostě z nabídky zmizí.
Ano, History HD v nabídce momentálně je. Asi jsem to špatně napsal nebo tomu nerozumíte. Než mělo být History HD v nabídce, UPC na něj lákalo předem formou letáků a svého ceníku na webu. Termín zařazení už ale v té době nesplnilo a trvalo přes 2 týdny, ne-li měsíc, než ho UPC konečně zprovoznilo a zařadilo do nabídky. To, že o tom nevíte vy, neznamená, že se to nestalo. Všechny věci, co jsem napsal v minulém příspěvku jsou fakta, ne výmysly, která si můžete ověřit, kdybyste chtěl. Ale chápu, že se to zpětně opravdu "těžce" hledá, tak je lepší strčit hlavu do písku a nechat si na ni od UPC nadále... víte co. Jediná věc, s kterou máte částečně pravdu, jsou ty registrované programy. Proč si ale UPC registruje programy, utrácí za to, a pak je ignoruje, jako by si je nikdy neregistrovalo, je záhadou. To je ale jedno, není to hlavní podstata problému, což jste snad pochopil.
Bohužel patříš k té sortě lidí, která si všemožně na webu přečte pohádky o tom, jak by se mohla nabídka rozšířit a pak seš zklamaný, že se tak nestane (příp. někdo pustí neoficiální informaci o tom co UPC plánuje). Ale z oficiálního zdroje UPC se nikdy nic předem neslibuje, což jsem už psal.
Aby se nějaký program mohl v nabídce vůbec objevit, tak se musí napřed zaregistrovat, to dá snad rozum.
Znáte mě? Těžko. Když říkám, že se nebavím o fantazírování někde na fóru, čemu na slovech "leták" a "ceník" nerozumíte? To nejsou oficiální zdroje? A pořekadlo "Výjimka potvrzuje pravidlo." vám také nic neříká? Nebyl jste u toho, neviděl jste to, nevolal jste do UPC, tak prosím o tom nemluvte. Tohle nejsou věci, kterých si běžný klient všimne. A i kdybych tohle dal stranou a nechal být, co ty ostatní věci? To se také nestalo? Nebudu to tady dále rozebírat, nebaví mě se neustále rozčilovat, protože zákazníci nejsou schopní poskytovatele nakopnout k tomu, aby se začal chovat trochu profesionálně. Když je někdo zaslepený a myslí si, že není nad UPC...
Leták vhozený kdesi do schránky má být co? Oficiální dokument od UPC s autorizovaným podpisem zástupce firmy? To sotva, takže se není o čem bavit. Může to být nanejvýš jakési informativní a zcela nezávazné sdělení, podobně jako když přijde leták z Tesca apod., kde je celá řada zboží za nějakou cenu a přímo v prodejně nemají ani polovinu a tu druhou dráž než v letáku. V každém případě ale platí, že když ti služby UPC nevyhovují, tak tě nikdo nenutí je využívat. Klidně se seber a běž jinam, máš svobodnou volbu!
Vás bych tedy nechtěl jako zákazníka. Budíte dojem chronického stěžovatele.
To je hrozná tragédie, že nějaký program uvedli o 14 dní později, než původně někdo někde napsal. A kdo ví, jestli to byl oficiální slib společnosti, nebo jen něčí spekulace.
Každopádně, když budete na světě hledat pozitivní věci, místo dopředného předpovídání negativních skutků, uvidíte že vám to prospěje. A pravděpodobně i lidem okolo vás. ;)
Tak, já jsem velmi pozitivní člověk. Jen se mi ale zásadně nelíbí, když si velké společnosti dělají, co chtějí a většina lidí jen přihlíží a nechává si to líbit a ještě jim za to platí. Nepříjde mi to fér a dokud na to někdo neupozorní, bude to takto nadále. Nic jiného v tom nehledejte.
Jinak patřím k těm zákazníkům, kteří tomu, co jim poskytovatel poskytuje, rozumí a nenechají si namluvit bůh ví co. Je totiž smutné, když někteří operátoři klientského centra a technici nemají přehled o tom, co nabízí a snaží se vám namluvit, že tohle je způsobeno tím a o tomhle zase nic nevědí a že vy využíváte jiných služeb, než jaké jste si předplatil. Občas se tomu musím smát. Do toho započítejte jak jste komunikace UPC se zákazníkem omezila od dob Kabel Plus a máte pouťovou atrakci.
Takže ne, nesnažím se všude ve světě hledat negativa. To by byl zbytečný stres a ztráta času. Když ale vidím, že někde je něco prokazatelně v nepořádku, ozvu se. Asi tak. Přeji hezký večer.
jj jenom slibuje už ji není co veřít lepší by to mělavzít jina kabelova společnost která je věrohodna take u upc by měli udělat restruktualizaci nemysli na divaky ale na sami sebe