Vás bych tedy nechtěl jako zákazníka. Budíte dojem chronického stěžovatele.
To je hrozná tragédie, že nějaký program uvedli o 14 dní později, než původně někdo někde napsal. A kdo ví, jestli to byl oficiální slib společnosti, nebo jen něčí spekulace.
Každopádně, když budete na světě hledat pozitivní věci, místo dopředného předpovídání negativních skutků, uvidíte že vám to prospěje. A pravděpodobně i lidem okolo vás. ;)
Tím bych si nebyl tak jistý. Pro mnoho lidí byla Z1 spíše dokumentárním kanálem, takže bych se nedivil, kdyby UPC šla tímto směrem.
Nicméně má-li to být zpravodajský kanál, pak se po ruské státní propagandě Russia Today obávám další komunistické vymejvárny mozků, tentokrát v podobě čínské CCTV News, kterou už UPC v minulosti vyhrožovalo. A než takovéhle věci, tak to snad ať UPC raději nepřidává nic.
Nějak nejseš v obraze, protože History HD v nabídce dávno je (746MHz).
A jinak si nepleť slib s tím, že někdo na webu fantazíruje o tom, co všechno by mohlo v nabídce UPC být (nebo jaké programy jsou registrované a nešíří se, protože to vůbec automaticky neznamená, že co si UPC registruje, to musí nutně začít hned šířit) a pak se vzteká, když se mu jeho sny nevyplní. UPC zásadně nic neslibuje a pouze oznámí, že byl daný program přidán nebo samozřejmě z nějakých důvodů vyřazen, což se běžně stává u všech poskytovatelů, že něco prostě z nabídky zmizí.
Ano, History HD v nabídce momentálně je. Asi jsem to špatně napsal nebo tomu nerozumíte. Než mělo být History HD v nabídce, UPC na něj lákalo předem formou letáků a svého ceníku na webu. Termín zařazení už ale v té době nesplnilo a trvalo přes 2 týdny, ne-li měsíc, než ho UPC konečně zprovoznilo a zařadilo do nabídky. To, že o tom nevíte vy, neznamená, že se to nestalo. Všechny věci, co jsem napsal v minulém příspěvku jsou fakta, ne výmysly, která si můžete ověřit, kdybyste chtěl. Ale chápu, že se to zpětně opravdu "těžce" hledá, tak je lepší strčit hlavu do písku a nechat si na ni od UPC nadále... víte co. Jediná věc, s kterou máte částečně pravdu, jsou ty registrované programy. Proč si ale UPC registruje programy, utrácí za to, a pak je ignoruje, jako by si je nikdy neregistrovalo, je záhadou. To je ale jedno, není to hlavní podstata problému, což jste snad pochopil.
Bohužel patříš k té sortě lidí, která si všemožně na webu přečte pohádky o tom, jak by se mohla nabídka rozšířit a pak seš zklamaný, že se tak nestane (příp. někdo pustí neoficiální informaci o tom co UPC plánuje). Ale z oficiálního zdroje UPC se nikdy nic předem neslibuje, což jsem už psal.
Aby se nějaký program mohl v nabídce vůbec objevit, tak se musí napřed zaregistrovat, to dá snad rozum.
jj jenom slibuje už ji není co veřít lepší by to mělavzít jina kabelova společnost která je věrohodna take u upc by měli udělat restruktualizaci nemysli na divaky ale na sami sebe
Znáte mě? Těžko. Když říkám, že se nebavím o fantazírování někde na fóru, čemu na slovech "leták" a "ceník" nerozumíte? To nejsou oficiální zdroje? A pořekadlo "Výjimka potvrzuje pravidlo." vám také nic neříká? Nebyl jste u toho, neviděl jste to, nevolal jste do UPC, tak prosím o tom nemluvte. Tohle nejsou věci, kterých si běžný klient všimne. A i kdybych tohle dal stranou a nechal být, co ty ostatní věci? To se také nestalo? Nebudu to tady dále rozebírat, nebaví mě se neustále rozčilovat, protože zákazníci nejsou schopní poskytovatele nakopnout k tomu, aby se začal chovat trochu profesionálně. Když je někdo zaslepený a myslí si, že není nad UPC...
Tak, já jsem velmi pozitivní člověk. Jen se mi ale zásadně nelíbí, když si velké společnosti dělají, co chtějí a většina lidí jen přihlíží a nechává si to líbit a ještě jim za to platí. Nepříjde mi to fér a dokud na to někdo neupozorní, bude to takto nadále. Nic jiného v tom nehledejte.
Jinak patřím k těm zákazníkům, kteří tomu, co jim poskytovatel poskytuje, rozumí a nenechají si namluvit bůh ví co. Je totiž smutné, když někteří operátoři klientského centra a technici nemají přehled o tom, co nabízí a snaží se vám namluvit, že tohle je způsobeno tím a o tomhle zase nic nevědí a že vy využíváte jiných služeb, než jaké jste si předplatil. Občas se tomu musím smát. Do toho započítejte jak jste komunikace UPC se zákazníkem omezila od dob Kabel Plus a máte pouťovou atrakci.
Takže ne, nesnažím se všude ve světě hledat negativa. To by byl zbytečný stres a ztráta času. Když ale vidím, že někde je něco prokazatelně v nepořádku, ozvu se. Asi tak. Přeji hezký večer.
Leták vhozený kdesi do schránky má být co? Oficiální dokument od UPC s autorizovaným podpisem zástupce firmy? To sotva, takže se není o čem bavit. Může to být nanejvýš jakési informativní a zcela nezávazné sdělení, podobně jako když přijde leták z Tesca apod., kde je celá řada zboží za nějakou cenu a přímo v prodejně nemají ani polovinu a tu druhou dráž než v letáku. V každém případě ale platí, že když ti služby UPC nevyhovují, tak tě nikdo nenutí je využívat. Klidně se seber a běž jinam, máš svobodnou volbu!
Tento titulek mi přijde úsměvný. UPC svým klientům digitální kabelové tv dluží toho už i bez toho celkem dost.
Před více než půl rokem slíbili zařadit Eurosport 2 Bundesliga místo klasické verze Eurosportu 2, dodnes ji nespustili. Dokonce na ní lákali nedávno v informačních letácích a slíbili, že ji 21. ledna tohoto roku spustí. Opět se nic nestalo.
Podobná situace byla i s History HD. Slibovali tento kanál asi měsíc předem formou letáků a na webu, ale History HD nikde. I zde prošvihli slíbený termín.
Jedná se o klamavou reklamu a bylo by to na žalobu, kdyby člověk opravdu chtěl. Oba výše zmíněné případy jsou faktem a nechá se velmi lehce ověřit, že tomu tak skutečně bylo.
UPC se neobtěžovalo svým klientům omluvit ani v jednom z případů, kdy chyba byla jasně na jejich straně.
UPC rovněž slibovalo minulý rok od září Spektrum HD. Opět ticho po pěšině. Zde je chyba na straně provozovatele - Spektrum, a.s./Chellomedia, nikoliv společnosti UPC. UPC se alespoň obtěžovala informovat klienty prostřednictvím webu, že nějaký jiný kanál místo toho zařadí. Půl roku uplynulo a nikde nic.
UPC rovněz slíbilo náhradu za Motors TV, které 30.12.2010 vyřadilo z nabídky. Je konec ledna a stále náhrada nikde.
UPC má registrováno minimálně 15 kanálů (BBC HD, BBC One, ESPN Classic Sport UK, Investigation Discovery, atd.) u RRTV pro svoji digitální nabídku. Zatím nic z toho nepřidali (až na několik Discovery stanic, na které se nedávno konečně zmohli).
Proč si tedy UPC registruje kanály, které nepřidává?
Dost pochybuji, že místo Z1 něco přidají. Zase sliby a skutek utek...
To jen tak na okraj.
Další kapitolou samou o sobě je neinformovanost klientského centra, kde toho moc nevědí. Nemluvě o faktu, že UPC nedělá žádné pravidelné průzkumy spokojenosti, jaké jsou jinde (UK, USA, AU, NZ) běžné.
Třešničkou na dortu je fakt, že si UPC dělá s datovým tokem svých kanálů, co chce.
Nerad tahám špínu na světlo světa, ale jsou to prostě fakta a dokud to někdo nepustí do éteru a neudělá UPC ostudu, nic se nezmění.
Klidně o tom můžete tady napsat článek. Třeba to UPC konečně nakopne.