Dobrý den,
změna byla prezentována jak tvrdíte. Ale: Informací jsem si všiml a dvakrát si nechal potvrdit od operátorů telefonní linky, že bude stávající cena účetně rozdělena na cenu za služby a pronájem. Jednou hned po jejich informačním emailu, podruhé když se informace objevili na webu.
Od května mi ovšem celý pronájem účtovali navíc. Tedy celkovou částku navýšili o 49 korun měsíčně. Platím přes SIPO a nebýt důslednosti a podezíravosti k UPC, nemusel bych si toho dlouho všimnout... Zpětně to zdůvodnili zrychlením služby, o které ovšem nikdo nežádal a nepotřeboval, ačkoliv je vítané.
Drátový modem jsem si nakonec koupil až bylo jasné, že se vrácení na původní částku nedočkám. snad vydrží.
Žaloba se možná spíš mohla zaměřit na to, že UPC svévolně změnilo službu na lepší, ale za vyšší cenu. Nezměnilo ji, prostě zrušilo a dalo mi místo stávající jinou.
Souhlasím. UPC nekomunikuje vůbec. Je třeba zajet na turecké tržiště (obrazně :-)), vyhrožovat (pozo, výhradně písemně!) výpovědí. Pak lze zřídit zasílání vyúčtování (prosím? jakože jste jej dostávali?) a ceny poleví. Věřte, že příchodem stále více indiánů do střední Evropy bude takový "benefitní" přístup stále častější. Žehrejte na globalizaci. Přece jsme ji všichni chtěli. Vše buide výhodnější, lepší a levnější. Nebo jsem napsal něco špatně? Ajtakrajta, ať žije i slavná EU:-)
Neověřená? Jako zákazník UPC Vás mohu ujistit, že UPC o ničem neinformovala, ne že neinformovala včas, ona neinformovala vůbec. Nebýt toho, že se o tyto záležitosti aktivně zajímám, nic bych nevěděl. A není to jen tato záležitost, obecně, komunikace UPC se zákazníky je tragická. Jen mám obavu, že ani pokud bude ta pokuta udělena, tak se stejně nic nezmění. Spíše naopak, UPC zase něco vymyslí, abychom v konečném důsledku tu pokutu zaplatili my zákazníci.
Rozdělení poplatku na službu a poplatku za STB/modem schvaluji. To byl krok správným směrem. To ale nic nemění na špatné komunikaci UPC se zákazníky. Tady musím dát ČTÚ za pravdu. Kdyby takto se zákazníky (ne)komunikoval některý z mobilních operátorů, to byste viděli, co by se rozjelo. To má ještě UPC štěstí, že nemá tolik zákazníků.
Ano,je to tak.Je to čistě technická záležitost,která zákazníky nepoškodila.A aby toho nebylo málo,nevím,co ČTÚ vůbec řeší,UPC zákazníky včas upozornila na blížící se změnu,včetně možnosti odstoupit od smlouvy bez finančního postihu.To si vymyslel nějaký popleta a celá tato věc je podle mě neověřena.Nejsem žádný horečný zastánce UPC,mohli by být daleko pružnější,ale toto je vůči nim křivda.
UPC lze vytýkat mnohé, ale v tomto případě ČTÚ střelil vedle. Jsem dlouholetým abonentem UPC, zavedení poplatku jsem pochopil (narozdíl od mnohých stěžovatelů) jako pouhé účetní rozdělení ceny služby a ceny za pronájem propůjčeného zařízení, jinak řečeno, u srovnatelných služeb se cena za službu o příslušný poplatek snížila, ještě jinak, cena srovnatelné služby po zavedení poplatku zůstala v součtu stejná (služba+pronájem). Toť můj názor...