...tak jsem jedině rád, že jsem služeb těchto "obchodníků" už zbavil.
To jak si váží svého zákazníka zjistíte až v momentě kdy jim pohrozíte výpovědí smlouvy. Když jsem toto udělal v roce 2011 (telefonicky) tak mi najednou na stole přistála taková nabídka, která není součástí žádných oficiálních ceníků a nabídnutá měsíční platba byla míň než 50% původní měsíční platby (samozřejmě že se smlouvou minimálně na 1 rok). Na otázku proč nový zákazník má nižší měsíční platby než věrný zákazník mi obchodník odpověděl: "Vy nás kontaktujete a tak Vám toto nabízím." :DDD
Tuto nabídku jsem s díky odmítl, že lepší služby a ještě nižší platby budu mít u lokálního poskytovatele. A to jsem zřejmě neměl dělat.
UPC jsem v termínu uvedeném ve VOP vrátil veškerá zapůjčená zařízení (modem, set top box, karty), na jednu z karet, kterou jsem používal v CA modulu byla zaplacena vratná záloha 200,- Kč. Naštěstí jsem si po špatných zkušenostech ostatních zákazníků, které jsem posbíral na internetu, podrobně zdokumentoval vše co vracím (nafotil čísla karet, sériová čísla spotřebičů, doručenku z pošty atd.). A co se nestalo? Na moje neustálé urgence ohledně vrácení zálohy mi bylo sděleno že se jim nedaří dohledat zrovna tu kartu na kterou byla složena záloha. Podotýkám že již uběhlo šest měsíců od ukončení smluvního stavu. Tak jsem jim do mailu hodil úplně vše co jsem si zdokumentoval, včetně dokladu o doručení. Od té doby uběhly ještě 3 měsíce než mi po desítkách mailů, telefonátů a promarněného času mých "blbých" 200,- Kč vyplatili.
Celá anabáze trvala přesně od 1.září 2012 do 11.května 2012, kdy mi byly peníze konečně vráceny.
Takže děkuji, ale s těmito "obchodníky" už nechci mít nikdy nic společného. Toto nechť slouží i jako poučení pro ty, kteří by chtěli někdy vypovídat smlouvy s UPC.