i me to tak jelo... myslel jsem ze zacatku, ze je chyba u me (uz jednou jsem me problemy s modemem - tedy ze chyba byla v modemu)....ale pote co jsem zkusil nekolikrat udelat tvrdy restart a nic, jsem dospel k nazoru, ze chyba je u UPC...
takze vcera to cca 30 minut jelo na urovni 40 kbps
Mě to večer odmítl dsl.cz měřit. No už mi to ani nevadí, budu se s nimi trápit poslední týden, přecházím k jinému providerovi. Je to jenom na potvrzení mého rozhodnutí.
Kdyby jen to v zari nakoupil zarizeni na omezovani nekterych sluzeb prevazne p2p a tak mohli stale rikat ze maji neomezeny internet ac to jiz davno neni pravda tvrde omezuji jiz zminene p2p site a aspon nejak stahovat lze pouze v pozdnich nocnich hodinach.
Taky jsem si toho všiml.
Obyčejně máme limit kolem 25Mbit, včera to přes 5Mbit nešlo (máme B2B s garancí min. 10Mbit - pro 50 lidí) a linka se tvářila přetíženě.
On to byl celkem zvlastni vypadek, co jsem sledoval, tak pri testu pres ICMP byly linky vesmes bez ztratovosti, telefonovani na UDP bylo pouzitelne, byt nejake zacukani se tam prihodilo, ale tcp spojeni umirala na packetloss, rozpadala se ssh spojeni. UDP je o dost odolnejsi nez TCP, ale presto mi to prislo nepomerne horsi, chovalo se to spise trochu jako firewall s ucpanou conntrack tabulkou, nez sit zahlcena provozem.
Houby tomu rozumim, ale me vzdy ucili, ze TCP je odolnejsi, protoze UDP nezaručuje, zda se přenášený datagram neztratí, zda se nezmění pořadí doručených datagramů nebo zda se některý datagram nedoručí vícekrát.
Na zvláštní škole se už učí síťové protokoly? TCP není odolnější než UDP, je díky potvrzování přenosu pouze pohodlnější pro programátory kvůli tomu, co garantuje.
Na druhou stranu dá rozum, že čím víc výpadků (a ztracených paketů), tím větší problémy, protože nestačí paket přijmout, ale musí se i potvrdit, případně poslat žádnost o znovuzaslání a když je ztrátovost, ztrácí se i tyhle pakety, takže důsledkem je to, že od určitého procenta ztrátovosti po TCP nepřenesete skoro nic.
UPC nejen ze kasle na sve stavajici zakazniky a uctuje jim za stejnou sluzbu temer dvojnasobek co nove prichozim,ale veskere problemy resi stylem: nejak to zpatlame a zakaznik si toho treba ani nevsimne. Kdyz maji nedostatecnou sitovou infrastukturu, tak misto toho aby ji dobudovali a nejakou dobu nebrali nove zakazniky, tak vsem v dane lokalite v tichosti srazi limity rychlosti na polovinu (jak upload tak download - vlastni zkusenost). Zadne upozorneni, zadna omluva a pokud se neozvete tak ani zadna sleva. Volal jsem na zakaznickou linku a tam se vymlouvali na nejakou vymenu hardware a nebyli ani schopni zdelit kdy dojde k naprave. Ale hlavne ze PR oddeleni pracuje na plne obratky, co je nam po zakaznikovi.
Pokud muzete UPC se obloukem vyhnete.
cituji....(Dne 19.5.2010 byla uzavřena smlouva o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikac (č.xxxxxxx), kde firma UPC garantuje přenosovou rychlost internetu na 10 MBit.( FIBER 10) Po vlastní instalaci modemu dne 21.05.2010 technikem UPC však byla naměřena opakovaně rychlost maximálně 8 MBit. Toto z mého hlediska považuji za nedodržení smlovy poskytovatelem a v případě nenapravení nastávající situace zvažuji odstoupení od smlovy . Tyto informace byly oznámeny obchodnímu reprezentantovi p. Radku Nečasovi telefonickou cestou s tím , že bych rád aby firma UPC dala vše do pořádku. Nebráním se upravení smlouvy, kde bude uvedena rychlost 8 MBit., s tím že bude upravena i konečná cena poskytovaných služeb.
Děkuji za odpověď.)....a ticho po pěšině...dnes tj. 27.5. jsem volal na klientské centrum UPC a vše řešila jen jejich operátorka. Když jsem chtěl kontakt na nějakého nadřízeného, operátorka řekla, že to nejde, že oni to nesmí a prej se mi někdo ozve...NO TAK TO JE SUPER !!!!!!!!!!!!!
Dokonce, když jsem volal obchodnímu zástupci,tak byl tak drzí a začal mi do telefonu tykat, následně vypnul mobil !!!!!!!!!! opravdu nevěřte jim ani slovo !!!! KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍÍÍ...