Já jsem s UPC spokojenej, jejich nová platforma je prostě nová a tak je potřeba počkat, až si sedne. Já ji například nepotřebuji a naštěstí na ní nemusím přecházet, pokud nechci.
Za 1000 Kč mi nikdo jiný nenabídne 240 / 20 net a TV kanálů tolik, že ani nevím kolik jich tam mám, mám je tam jen pro to, že jsou v tom balíčku.
Mám pocit, že nejvíc se stěžují ti, co už u UPC nejsou nebo mají ty nejlevnější balíčky a pomalý net a pak si stěžuji, co jim nejede...
Proč by měli zákazníci utíkat? To co nabízí UPC, tak nenabídne žádná jiná společnost. Nějaký ISP má třeba lepší net, ale chybí mu TV (nebo nabízí IPTV, což je o ničem) a naopak zase SAT provider může mít lepší TV, ale nemá net vůbec. U UPC jsou sice mouchy, ale pořád je to jedna z nejlepších služeb v tomto segmentu. A cenově se bavíme o pár stovkách měsíčně, takže to vůbec nemá smysl řešit.
Pan šéf říká kromě jiného, že "díky vylepšené televizní službě s videotékou My Prime" se zlepšily výsledky jeho UPC. Zřejmě nepoužívá box Horizon Go, jinak by tak nemluvil. Denně restartuji kvůli zasekávání již druhý box. Nejdou seřadit programy a současné jejich zobrazení je naprosto nepohotové. Máte-li 200 programů a současné zobrazení, tak to je opravdu nadlouho. O oblíbených nemluvě. Teletext v roce 2015 zde UPC nezná. To, co tady je, jsou hieroglify na horší úrovni, než před 25 lety, kdy vznikal. Technici UPC naprosto ignorují připomínky, neodpovídají na konkrétní dotazy a většinou mně odbydou jednou větou: příští aktualizace to spraví. Od 18.května, kdy to mám, jsem aktualizaci, která by spravila nějakou mojí připomínku, nezaregistroval.Ano, ať pan šéf se podívá na úroveň těch "techniků", kteří tam většinou sedí jen proto, aby vás odbyli.