Bydlím v Praze a jako čerstvý uživatel UPC telefon vás žádám, zapomeňte na UPC telefon! Týden po instalaci mi přestal fungovat a už druhý týden si nezavolám. Jejich help-line na emaily neodpovídá a přest telefon poslucháte blbé výmluvy. Tohle jsem u Telecomu nezažil!
Ja nevim, kde bydlis, ale vypadky po nekolik dni jsou alespon 1x rocne a stane se i 3tydenni nefunkcnost (neustale vypadky) opravena az po 3ti navsteve technika.
K te adrese, je to jak byvala Tesla Strasnice. Myslim ze je to ulice U nakladoveho nadrazi. Byl jsem tam, ale vubec nema cenu tam chodit. Kdyz jsem dosel do patra kde sidlili tak mne bylo receno ze se mnou nemuze nikdo mluvit a ze musim dolu odkat si mam zavolat a konzultovat to telefonicky.
Takze osobni kontak s nima je pekne na .....
No ona cena taky neni vsechno. Pokud si od UPC poridite internet jako ja a stane se vam jako mne dnes rano, ze vam internet prestane fungovat tak je vam nizka cena na nic, protoze ten rozdil, ktery usetrite utratite protelefonovanim pri poslouchani hudby pred prepojenim na technickou podporu, kde vam vetsinou nic neporadi.
Mel jsem tu nemilou cest volat na vyhrazene cislo pro mobilni telefony na zakaznickem centru a cena nikdy pod 75 korun za hovor nesla. Rekl bych tedy, ze jsem jiz nekolik stovek utratil za technickou podporu, ktera neni ani vlidna ani skolena.
Kdyz jsem chtel (po nekolikerem prepojeni) kontakt na technika, abych nemusel priste utratit tech 60 korun za poslouchani hudby pri cekani v rade, tvrdil mi, ze nemaji e-mail ani mobil.
Tak nevim... Cena neni vsechno, protoze jak se rika, pokud chcete Mercedes v cene Trabantu, vetsinou zjistite, ze dostanete Trabant v cene Mercedesu.
Pokud mate zajem o sluzby UPC zkusebne je zkuste kontaktovat, at mate alespon pribliznou predstavu, co za sluzby se vam dostane. Telefonicky samozrejme. Protoze jako spravna duveryhodna firma neuvadi ani svoje sidlo a dostavit se k jednani na adresu PO BOXu by asi nemelo smysl, ze?
Hmmm. Lupa se vyznamenala.
UPC nabizi telefon Siemns Gigaset A140 a ne A410 (snad ani neexistuje) a upsat se clovek kvuli nemu musi na 3 mesice a ne na 12 mesicu.
trochu mi v tom srovnání cen chybí služba duo garant od GTS, která používá stejné řešení tj. "probíhající hovor bude v datové podobě přenášen jen po síti UPC, do jeho vlastní ústředny"
myslím si že pro uživatele (spíš firmy), kteří chtějí ušetřit, ale nechtějí riskovat případnou nižší kvalitu hlasu je to ideální řešení
No s lightem je to na VoIP ok, ovsem pouze tehdy pokud negenerujete nejaky upload. Protoze 128kbps je na voip tak akorat. Kdyz se do toho neco micha, druha strana z toho ma sekanou :-). Tady bych videl jedinou vyhodu QoSu od UPC, ale zase za to nebudu platit 200 - 300 Kc mesicne.
Dovolim si nesouhlasit, napriklad moji rodice maji mobil + pevnou. Volat z mobilu ( predplacenka je podstatne drazsi nezli "volat z pevne". Pevnou drzi hlavne kvuli babce + internetu. Takze ja jsem si za naklady cca 3kKc poridil VoIP a sluzby od 802.cz, platim 0,70Kc za minutu ve spicce kdyz volam domu rodicum. Ne ze by mi az tak zalezelo na cene, ale to radsi dam vydelat alt. voip operatorovi nezli kacku Telecomousum. Tahle firma ma u me utrum na hodne dlouho. Jak s jejich voice tak ADSL. Jinak pro cloveka ktery ma inet od UPC, mi ta jejich nabidka neprijde nijak lakava. Chapu ze s tim meli asi nejake naklady, ale ten pausal je odstrasujici. Prekousnou 1Kc/min ale pausal ne. Takze ac mam UPC, tak jejich voip si rozhodne neporidim ...
Tak me tak napada, u UPC je docela bezne, ze kdyz vypadne Internet prez vikend, neni nikdo, kdo by to do pondeli resil, jestli stejnou podporu bude mit i jejich telefonie, bezny uzivatel tohle bude asi tezko chapat ... v pripade problemu tydenni terminy opravy, nevim jak je to treba u Telecomu, zavadu pevne linky jsem v zivote nezazil, kdezto problemu s UPC (v dobach kdyz jsem ho jeste mel) nekolik ano.
Ja se jim moc nedivim, vzdyt je to hlavne nabidka pro ty co nemají internet. Tem to bez pausalu prece nedaj. U rodicu maji UPC na TV internet nepotrebují, tak do to VOIP urcite pujdou (uspora 200/mesú) oproti CT. Ti co si platí internet si to muzou zaridit jinak ne?
určitě v ČR ano, mám pouze internet (měl jsem Easy, Light a teď Classic), ale TV nikdy. U Karnevalu to šlo taky, i když tam mně nechali televizi (asi omylem) zapnutou také. Nevím, jestli to pak nezrušili, protože jsem se stejně na nic nedíval ;-) A u UPC mají podomní prodejci (mimochodem u Karnevalu přišla paní brzo potom, co jsem se nastěhoval a přesvědčila mě na kabel a pak už ne, zatímco u UPC chodí pravidělně někdo otravovat, i když pokud mám o něco zájem, zařídím si to sám a pokud ne, stejně mě nepřesvědčí) problém s tím, že nemám vůbec televizi (přístroj) :-))
Vadí mi poměrně vysoký poušál. Bral bych to buď bez paušálu a nebo jako předplacenku, ale platit 200-300 je moc vzhledem k tomu, že volám v drtivé většině na mobily (z mobilu) a ty jsou pořád drahé.
Mozna UPC vychazi z nazoru, ze uzivatele rychlejsiho internetu uz stejne nejake VoIP maji a na te rychlejsi lince jim jede v pohode, takze nemaji duvod kupovat si ho od nich ...
Zdarma je jen volání z UPC na UPC, volající "zvenčí" (ČTc, mobil, zahraničí, jiné VoIP atd.) bude IMHO platit sazbu za volání na tuzemskou pevnou linku. Nikde to tam sice nepíší, ale není důvod, proč by to mělo být jinak... :-)
V kanade/usa plati uzivatel mobilu tu cast prichoziho hovoru, ktera jde vzduchem, pro volajiciho je to v kazdem pripade cena jako pri volani na pevnou linku. Zastavaji tam filozofii, ze za komfort se plati a byt vsude k zastizeni je holt komfort.
Může mi někdo osvětlit proč cena hovoru do české mobilní sítě je 4,87 Kč/min a cena hovoru do mobilní sítě Kanady/USA je 1,90 Kč/min?
Že by tam měli výrazně levnější pracovní sílu?
A nebo na rozdíl od České republiky tam mají konkurenci bez kartelových dohod?
UPC nově nabízí balíčky služeb, do kterých zahrnuje všechny tři služby (TV, Internet a Telefon), ale ne pro uživatele rychlejších (a tím i dražších) variant internetu. Poměrně mne to překvapilo, neboť tím vysílá signál, že uživatelům rychlejšího internetu nemá zájem nabízet své telefonní služby.
Já mám v současné době balíček Chello Classic a TV Klasic za 1550 měsíčně. Pokud budu chtít přes UPC i telefonovat, tak buď musím zaplatit za telefonování celý paušál (jako bých žádné jiné služby od UPC neměl), nebo přejít na o trochu pomalejší připojení na Internet (místo současných 3072/384 na 2560/256 ve variantě Light), ale i včetně paušálu na telefon budu platit jenom 1399 měsíčně (v tom je bezplatné volání mimo špičku).
Mě se to docela líbí, můžu na to použít stávající telefon bez dalších úprav, nemusím na to pořizovat žádnou VoIP gateway, která není zrovna zadarmo. A jestli budu UPC platit 1200 nebo 1400 mě myslím nezruinuje ;)
Hm, přesně tak. Pořídil jsem si Fayn (jen softphone) kvůli národnímu číslu, aby se ke mně dovolalo posledních pár lidí, kteří nemají mobily. Až nabídne UPC něco za paušál 0 a s drahými odchozími hovory, jdu do toho, přece jen nemám PC puštěný 24/7. Jenže chápu, že takový zákazník je nezajímá.
Presne tak, sam spokojene pouzivam Voipex a Softphone pres kabelovku od UPC. Ani ty balicky, napr. TV Mini + Chello Easy + Freetime za 1030 Kc vc. DPH nevypadaji lakave.
pokud skutečně "...probíhající hovor bude v datové podobě přenášen jen po síti UPC, do jeho vlastní ústředny (kde eventuálně přestoupí do veřejné telefonní sítě). Obecně tedy nebude procházet přes veřejné části Internetu" pak překvapí relativně nízké ceny volání do zahraničí v pásmu 0
Proč byly pro srovnání zvoleny tyto programy: Fayn Free a Telefonet Doma BezPaušálu???
Zrovinka nevynikají pěknou tarifikací. Proč se nezvolilo něco od 802.Vox a nebo Ha-vel?
Ony pausaly me take zprvu odrazovali, ale clovek si musi uvedomit, ze ke klasicke voip telefonii je zapotrebi internet, ktery take neco stoji, kdezto u upc jde voip telefonii objednat i bez tarifu pro internet.