To by my asi neprošlo, by mě minimálně zpravodajská služba udala, alias agenti UPC ty vždy ho postí do baráku. Už dvakrát se to řešilo na domovní schůzi, proč nemam UPC kabelu. (tou zpravodajskou službou myslím stále informované důchodkyně Bulová, Horáková, Staškova....) jo a dík za radu
A taky hrozní vyděrači když jste v baráku jediný, kdo si neplatí UPC kabel tak k vám budou chodit každý týden. Z různí my výhodní mi akcemi. Například 5 Kč za jeden den podobu tří měsíců + instalace zdarma.
Asi se nikdy nedočkáme aby UPC začalo normálně fungovat(jako prodejce vlastního produktu).Možná by si měli zamyslet ti jejich tzv. manažáři a podobná čeládka, vymýšlející obchodní,finační aj."strategie",jak by asi civěli oni, na to,kdyby dorazili do obchodu vybrali si určitý druh zboží,zaplatili a dostali něco o poznání horšího. (nechce se mi rozepisovat obligátní příběh třeba nákup auta,masa,oděvů,domů,elektroniky atd.).Mám zavedenu ,a platím ,max.nabídku kabel.TV(dnes UPC),od jejího počátku(JM).Dodnes ani slovo o možném bonusu pro stálé zákazníky. (To už prý i ti vietnamští prodejci respektují.)Cena ,za TV nabídku UPC,tecnickou úroveň(kvalita obrazu,terminál) je v dnešních poměrech velká monopolní loupež.
Ja jsem dal obema (UPC i O2) sbohem cca pred 3 lety a jsem v pohode. Internet mame pres wi-fi (czfree), telefon taky (SIP adapter), televizi analog + DVB-T. Proc strkat molochum vic nez musime, ze? :)
Mám telefon a internet od UPC již rok a jsem s jejich službami velmi spokojen.Problémy jsem vždy vyřešil s jejich centrem telefonicky a náprava nastala v podstatě okamžitě.Cenově jsou dobré relace a Telefonica by mne stála o tři stovky víc za měsíc,proto jsem jí dal před rokem sbohem.
Včera jsem měl problém se sítí. Na telefonické centrum se nedá dovolat, webový formulář pro odeslání dotazu požaduje číslo smlouvy, zadal jsem číslo zákazníka, jiné číslo jsem na smlouvě od Karnevalu neviděl. Napsalo mi to, že smlouva neexistuje, takže jsem dotaz odeslat nemohl. Mailový kontakt neexistuje, pouze na tiskového mluvčího, a to pouze pro novináře, píše tam, ať se na něj neobrací koncoví zákazníci.
Popisujete praktiky UPC, nebo Karnevalu? Na Karneval tohle sedí na 100%, jen u telefonních služeb to nemůžu potvrdit, Karneval měl tak výhodnou nabídku, že ji žádný můj známý nechtěl, a UPC určitě bude vděčná za věrné zákazníky, kteří si nechají s*át na hlavu a ještě za to platí.
To je pravda.To jinde nezažijete. Ta jejich dlouhodoba ignorace vernych zakazniku, neschopne sluzby call centra, krasne zrneni a caste vypadky tv. stanic, snizovani kvality internetu, ignorace nahradit zpusobene skody pri vypadku sluzeb, nefunkcnost telefonnich sluzeb. Zkuste si to. A jeste jim to pekne platte. To dokaze jenom vul.