To je pravda.To jinde nezažijete. Ta jejich dlouhodoba ignorace vernych zakazniku, neschopne sluzby call centra, krasne zrneni a caste vypadky tv. stanic, snizovani kvality internetu, ignorace nahradit zpusobene skody pri vypadku sluzeb, nefunkcnost telefonnich sluzeb. Zkuste si to. A jeste jim to pekne platte. To dokaze jenom vul.
Popisujete praktiky UPC, nebo Karnevalu? Na Karneval tohle sedí na 100%, jen u telefonních služeb to nemůžu potvrdit, Karneval měl tak výhodnou nabídku, že ji žádný můj známý nechtěl, a UPC určitě bude vděčná za věrné zákazníky, kteří si nechají s*át na hlavu a ještě za to platí.
Včera jsem měl problém se sítí. Na telefonické centrum se nedá dovolat, webový formulář pro odeslání dotazu požaduje číslo smlouvy, zadal jsem číslo zákazníka, jiné číslo jsem na smlouvě od Karnevalu neviděl. Napsalo mi to, že smlouva neexistuje, takže jsem dotaz odeslat nemohl. Mailový kontakt neexistuje, pouze na tiskového mluvčího, a to pouze pro novináře, píše tam, ať se na něj neobrací koncoví zákazníci.