Volám na běžné číslo uvedené na stránkách UPC, minimálně vždy jednou ročně (slevu je nutno vydržkovat každý rok znovu) a zatím se mi nestalo, že bych do deseti minut záležitost úspěšně nevyřídil...
Před pár lety byla dostupnost klientské linky UPC opravdu tragická, nicméně situace se myslím od té doby dost změnila... Kdy jste schválně na UPC linku volal Vy?
To je opravdu báječné. A proč mám sakra sledovat nějaké březnové změny v článku o změnách v květnu?
P.S. Ne, jakákoliv nabídka UPC mě absolutně nezajímá, jejich chování k zákazníkům je naprosto nepřijatelné, počínaje nefunkční zákaznickou linkou a konče cenovou politikou ke stávajícím zákazníkům.
OK, tak si to probereme. V článku je věta: "Už na začátku března zvýšil rychlost nejpomalejšího tarifu z 1024/256 kbit/s na 2000/512 kbit/s, navýšil rychlosti u „nejrychlejších“ tarifů a upravil ceník."
To pro začátek března znamená 3 věci:
1. zvýšení rychlosti nejpomalešího tarifu
2. zvýšení rychlosti nejrychlejšího tarifu
3. úpravu cenníku
Tato věta je jen shrnutím těchto (březnových) změn a pokud vás ještě zajímají tak tam máte na začátku odkaz na článek ze začátku března. Pokud vás to nezajímá můžete volně pokračovat dále k informaci o pronájmu modemu a pak dále k informaci o květnových změnách (kde se právě měnil až ten druhý nejpomalejší tarif).
Je prostě rozdíl mezi změnami v březnu a v květnu. Nemůžete hledat březnové změny v květnových a květnové změny v březnových, to prostě nejde. To mícháte hrušky a jablka.
Pokud vám to ještě stále není jasné, tak bych opravdu doporučoval základní školu, tuším v druhé střídě se braly množiny - to je přesně to co potřebujete osvěžit.
Ne, pardoon, ale fakt mi není jasné, proč je v článku napsáno "navýšil rychlosti u „nejrychlejších“ tarifů," když se nic takového nestalo. Jediné, kde se podle tabulky navýšila rychlost, byl tarif druhý nejpomalejší (resp. ten vůbec nejpomalejší aktivně nabízený, není mi nic známo o tom, že by UPC někde inzerovala 2000/512 kbit/s).
Tak jsem před časem přešel na rychlejší tarif, abych měl o něco vyšší upload. A oni pak zamíchali s tarify a já automaticky spadl zpět na 1MBps.
A teď jsem se z 10/1 chystal přejít na 25/1,5 - půlmegabit navíc za to stojí jsem si řekl.
A koukám, že ať přejdu nebo ne, tak budu automaticky převeden na 30/1, takže se vyšší rychlosti zase nedočkám :-D
Tak podle infolinky skutečně i současní zákazníci s tarifem 10/1M a 25/1.5M budou automaticky převedeni na 30/1M.
Problémem je, že vyšší rychlost nevyužijeme a přechod na nižší je zpoplatněn.
Netuší někdo, jestli je tady nějaká šance donutit je v případě zdražení služeb ten poplatek za snížení služby neúčtovat?
1) UPC jeste NIKDY nezlevnovalo, ceny setrvale rostou - a to jak u TV tak u netu
2) odjakziva platilo (a nemyslim ze se to vyrazne meni) ze 70% zakazniku melo jen TV v zakladni (cenove minimalni) variante => tahle vzdycky zdrazuje nejvic.
3) odjakziva platilo, ze fluktuace je primo giganticka (neznam cloveka, kterej by byl spokojenej s jejich pristupem k reseni jakyhokoli problemu => kdo se s nejakym problemem setkal, nechce snima mit nic spolecnyho ani kdyby mel posilat holuby).
Takze se jedna o standardni a lety overeny postup "pomaleho vareni zaby". Sak 95% lidi zaplati.
čemu nerozumíte na slovech:
"Už na začátku března zvýšil rychlost..."
"Mezi největší březnové změny patří to ... "
"Od 1. května UPC opět upravuje..."
nebo vám z nich není jasné, že první dva úryvky se vztahují k březnovým změnám a třetí ke květnovým? Pokud opravdu ne, tak doporučuji zopakování základní školy.
První část zprávičky se vztahuje k březnovým změnám viz: http://www.lupa.cz/zpravicky/upc-meni-nabidku-internetovych-tarifu/