Presne tak, to stejne jsou pokladny v marketech. Take me tam nikdo nedostane, uz jen proto, ze spousta lidi stale nechape, ze obsluha za pokladnou nemuze za "podezrely" jogurt.
Ani UPC nebude provozovat analog donekonecna, to co tam rikala ta pani je vpodtate pravda, ale nebude samozrejme zitra, ale spis v probehu dalsich let.
Absolutní souhlas! Fenomén "Callcentrum" nejen v ČR je opravdu k pláči. Jsou to lidé vesměs na brigádě a max.hodinovou přednáškou "služebně staršího" obdrží ani né informace, ale univerzální fráze na odpovědi zákazníkům. Je to ubohý ale je to tak. Těžko bude mladá 17letá studentka, která je ráda za brigádu, odpovídat na technické odborné dotazy, když sama neví o co jde. Přesto - nechtěl bych pracovat v Callcentru ani za zlatý prase! To není jen problém callcentra u kabelovky, to je snad ve veškerém odvětví.
Jeden můj kamarád si tako přivydělával peníze když mu bylo 17 let. Normálně volal z callcentra UPC na různá čísla, a snažil se prodat služby dané firmy. Když jsem se ho po čase ptal, jestli mu to vynáší, říkal, že ano, že má odměnu za každou uzavřenou smlouvu. Zajímalo mne, jestli lidé uzavírají smlouvy často, odpověděl, že "Když se jim to správně vysvětlí, skočej na to, a tak je to v pohodě".
Takže zde je asi ten základní problém - když někdo dělá u UPC brigádu s odměnou za každou smlouvu, logicky ho napadne "vysvětlit" to lidem co nejlépe.
to tu môžete napísať aj "stát nutí diváky k prechodu na DVB-T" :-( a čo sa týka slečny z callcentra - tak to dopadne keď technické informácie interpretuje absolvent strednej školy managementu, ktorý ich navyše získal na hodinovom brífingu od absolventa vysokej školy managementu :-(