Ta vypoved je i problematicka. U nas UPC zrusilo kompletne rozvody se spolecnou antenou, tudiz, dnes ani neni mozne pouzit STA na T pripadne S signal. Musel bych si dat talir na balkon a to nechci. Dalsi vec je internet. ADSL je mozne, ale UPC funguje nesrovnatelne lepe (v mem pripade) jine moznosti neberu (5GHz apod.).
Jdu cestou mensiho zla, kdy pod pohruzkou vypovedi mi daji akcni cenu ...
Na to byla jediná šance - rozvody si udělat své. UPC prskala, že do cizích rozvodů to nedá, tak aspoň to dělala "jejich firma". Samozřejmě že na skříň, kterou nevlastnila UPC si dala nejen vlastní zámek, ale i nálepku "porušení plomby je trestné a bububu...". Po pár letech se dům/partaje domluvili na zrušení UPC. Celé měsíce UPC hrálo mrtvého brouka. Tak jsem zámek přecvakl, cizí firmou nechal zaplombovat jejich kabel a do vlastních rozvodů poslal DVB-T+S. Pár jejich ukřičených instalatérů z neznámých firmiček jsem vyhodil s tím, že do domu nemají povolený přístup a že na ně zavolám policajty, než přijde přímo zaměstnanec UPC, kterému zaplombovaný kabel předám. UPC zase prskalo, vyhrožovalo, pak přišel jakýsi podržtaška, který kabel prohlédl, já mu sdělil, ať si odpojí přívod do domu a u toho to skončilo. Už je to 3 roky a nic. Ale tu práci, hádání, ježdění, telefonáty, přehazování od čerta k ďáblu, doporučené dopisy, vyřizování... nikomu nepřeji.
Ano, taky jsem bojoval, vysvětloval. Ale zejména důchodce přesvědčilo, když jsem argumentoval nulovými měsíčními poplatky a schůze byla svolána nedlouho po oznámení UPC, že zvyšuje minimální poplatky. Také si stěžovali, že 1000 Kč úvodního nákladu je moc, že to je zbytečné. Ale až došlo na věc, i největší "socky" byly v pohodě, talíř vydali bez mrknutí oka.
Takže jsem pochopil, že když jejich víc na 1 místě, předhání se, kdo je na tom finančně hůř, jakmile s nima jednáš jednotlivě, doma, tak se ukáže, že v řádu toho tisíce jsou na tom bez výjimky v pohodě - když se jim to teda za 3/4 roku vrátí...
Netušil jsem, že budu muset být až tak polopatický, ale budiž:
"Máte UPC? Budete muset platit poplatek za set-top-box"
Můj názor je, že UPC slušně vydělává na inkasu za služby, které je např. v porovnání se zahraničím víc než slušné. Proto mi přišla úhrada i této prkotiny jako nenažranost. Snad jsem vše vyložil pochopitelně.
Nešlo by to prosím nějak bez té ironie? Ano vím že se jedá o nějaké párování - jsou i na to firmy které to spárují atd. Co vše prodávaj lidi s tím UPC boxem netuším, podívej se na Aukro - prodává se tam celkem dost těch STB. Kdyby to bylo úplně k ničemu, tak by to asi neprodávali nemyslíš? Možná je to prodej i s kartou, co já vím.
Studovat nic o Conaxu nebudu, nemám zájem ... a ani se mě to doma netýká. Tady kabelové UPC totiž vůbec není.
Tak se Štěpáne rozhodni co u Tebe platí. Zda "A na co se vymluvěj, když si ten box seženu sám a plně si ho sám i koupím? (např. v bazaru) To by mě vážně zajímalo.", nebo "Studovat nic o Conaxu nebudu, nemám zájem ... a ani se mě to doma netýká. Tady kabelové UPC totiž vůbec není."?
Jednou píšeš v první osobě a jak Tě to vážně zajímá a z chvíli se Tě to netýká a nemáš zájem. To byl okamžitý nápad, nebo nedokážeš odolat a musíš komentovat téměř všechno, i to, co se Tě vůbec netýká a víš o tom minimum?
Ale Lumír má naprostou pravdu. Ty hrozně rád diskutuješ, nejlépe úplně ke všemu, ale vůbec o tom nic nevíš. O UPC jsi slyšel ješn kdesi cosi od kamaráda nějkaého kamaráda a to je tak asi vše. Na Aukru se prodává spousta věcí, které si sice koupit můžeš, ale pak ti doma slouží maximálně jako dekorace na stole. A stejně je to s těm STB, koupit si je můžeš, ale jsou ti víceméně k ničemu. Lidi jsou totiž nepoučitelní a skákají na lep podvodníkůmn neustále. Bez přístupové karty registrované u UPC a spárované s konkrétním STB to prostě bude jen nefunkční ozdobou.
Přišlo to někomu včas?
Podmínky se pro mě (internet) změnil k 1.5. O tom mě zpravili 18.4. pomocí sms, že 4.4. mě o tomto poslali mail.
Na můj dotaz jsem se nejdřiv telefonicky dozvěděl, že informace posílali koncem března a začátkem dubna. Později jsem asi v pátém emailu dostal vyjádření, že:
"Veškeré informace o změně portfolia a úpravě cen byly zaslány dne 27. 3. 2012 – 31. 3. 2012 formou e-mailu." Takže by mě zajímalo, zda to opravdu rozesílali nebo to poslali tak, abyste neměli šanci smlouvu zrušit. (Při změně podmínek je třeba doručit výpověď 15 dní před začátkem platnosti nových podmínek.)