Kazdy obchodnik postupuje od komercne nejzajimavejsich lokalit (cti oblasti s nejhustsim zalidnenim) smerem k tem mene zajimavejsim tak daleko, jak se mu to jeete vyplati. Bud se prestehujte jinam nebo je presvedcte ze se jim to u Vas vyplati.
Ono zasitovat i nevelkou oblast stoji v radech desitek milionu a UPC na tom financneneni uplne dobre. Jak jinak chcete v dohledne době zvednout prodeje nez reklamou?
Myslim ze tu firmu jeste stale zivi predevsim TV a internet je az na druhe koleji.
Pořád navyšují a navyšují, vyhazují neskutečné peníze za reklamu, místo toho aby rozšiřovali pokrytí. Bydlím v Praze ve Vysočanech a dotaz na dostupnost jejich služeb jsem jim posílal už asi 10x v průběhu asi 8 let. NIC a NIC. Prý to nemají v plánu. Tak ať si ty svoje reklamy na nejlepší internet a slevy a strčí do "kamen". Zkrátka blbečci. Tento komentář bych klidně přidal i jako registrovaný uživatl a s uvedeným emailovým kontaktem. Protože je to pravda a neskutečně mě to vytáčí !!!!!
ZA prve upc nema penize, za druhe cpe absurdni castky do reklamy, za treti driv misto reklam daleko lepe praci zvladlo jejich D2D ktere danou lokalitu mneli pod palcem a kdokoliv se na nich mohl obratil.
Ale mile upc se rozhodlo jit cestou po vzoru Slovenska kde se vsechno dela pres internet, objednavka reklamace, proste vse, nebude zadny obchodak ktery si za vami prijde posedet na kavicku vse vam v klidu rekne a nese za to zodpovednost,
Upc se rozhodlo D2D - obchodaky zrusit. Jejich prodejni politika za posledni 2 roky je otresna. Aby si chranili nejak zadek pred Global L. tak ke kazdemu netu nucene davaj na kvartal televizi za korunu.. proste klasika hra s cislama.
Od zari zvednou rychlosti ale take o dost cenu, ted se nejvic prodavala rychlost 30Mb za 312kc na rok za par dni to bude 40Mb o cca 150Kc draz.. beznej klient nepozna rozdil v 30 a 40Mb rychlosti, ale pozna to na vyuctovani a zas nastane odliv zakazniku a zas se UPC bude divit jak to co se deje... !!! oml. za chyby