Vlákno názorů k článku UPC opět slibuje řešení problémů se zákaznickou linkou od kyselka - Uvedu Vám jen pár praktik firmy UPC s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2008 10:02

    kyselka (neregistrovaný)
    Uvedu Vám jen pár praktik firmy UPC s kterýma jsem já, nebo moje okolí setkalo.
    - na klientské centrum UPC se nedá dovolat. Na uvedené číslo volat hodinu není žádná výjimka. Dokonce mně jeden člověk potvrdil, že jeden měsíc zaplatil za telefon voláním na UPC více, než platí měsíčně za jejich služby. Doporučuji volat na linku nového zákazníka a důrazně se dožadovat spojení s potřebnou službou. Nebo si zjistit jejich tajné čísla
    - internet Vám odpojí bez předběžného upozornění a teprve potom Vám pošlou email s důvody, takže když není internet, tak si email nemáte jak vyzvednout. Důvody neznáte (např. po dva měsíce špatně uvedené variabilní číslo na složence) a musíte znovu utrácet za volání na centrum.
    - UPC požaduje ještě po půl roce nedoplatek po osobě, která s nimi řádně ukončila smlouvu, nebo chtějí zaplatit nedoplatek po osobě, která je už 3 měsíce mrtvá a služby UPC byly řádně vypovězeny pozůstalým
    - některým klientům, kteří mají smlouvu s tzv. „garancí ceny na určitou dobu“ posílají přesto upozornění o zvýšení nové ceny za jejich služby
    - své obchodní zástupce motivují pouze na získávání nových zákazníků, ale kde má brát zástupce nové zákazníky, když všechny domácnosti už byli osloveni. Potom dochází k situaci, že tento obchodní zástupce připomíná pojišťováka - vy ho dveřmi vyhodíte, on se oknem vrátí
    - ve větších městech, kde působí nějaká větší konkurence můžete od UPC získat nějakou tu slevu, ale horší je to v menších lokalitách, kde se UPC chová jak diktátor
    - vypínání televizních stanic z analogu, bez řádného upozornění mně připadá taky nefér
    UPC svým chováním v současné době odrazuje nejednoho potencionálního klienta. V době, kdy vládne technika a není problém se dovolat na druhý konec světa, oni nemají zabezpečeno dovolání na jejich centrum.
  • 7. 2. 2008 17:54

    Farao (neregistrovaný)
    >> UPC požaduje ještě po půl roce nedoplatek po osobě,
    >> která s nimi řádně ukončila smlouvu, nebo chtějí
    >> zaplatit nedoplatek po osobě, která je už 3 měsíce
    >> mrtvá a služby UPC byly řádně vypovězeny pozůstalým

    To se mi právě stalo. :(

    Už od konce roku mám zrušenou smlouvu a přes to se mi zase na vyúčtování SIPO objevila platba za jejich služby...
  • 19. 6. 2012 17:50

    OZ (neregistrovaný)

    Úsměvný. Co dodat? Je třeba číst všeobecné obchodní podmínky, což nečiní 99% lidí "klientů".

    Sice UPC garantuje cenu, avšak ve VOP má zakotveno, že poskytovatel si vyhrazuje právo měnit ceny. Co se fakturací týče, opět je třeba brát v potaz reklamační řád. Co se týče nesmyslu ohledně zemřelého klienta, tak pokud byla zaslána výpověď a to řádným způsobem, tedy písemně na adresu klientského centra, spolu s kopií úmrtního listu a poté bylo řádně vráceno "zasláno" zapůjčené zařízení, tak je to, co zde popisujete nesmysl! Co se poslední fakturace týče, tak je tzv. fakturační období a pokud někdo hradí služby SIPEM, tak u tohoto je FO od 23 do 22 dne. Vysvětlení: poslední platba při ukončení je zahrnuta v SIPU částečně, avšak dodatečně je zaslána faktura na zbylých 9 dní do konce měsíce. Tedy pro nechápavé? Výpovědní lhůta počíná 1 dnem kalendářního měsíce ode dne doručení výpovědi na klientské centrum a trvá 30 dní. Co se telefonického kontaktu s klientským centrem týče, tak sice chápu čekací dobu, ale na druhou stranu? Vymoženost doby, že dnes má mobil kde kdo? Je třeba si uvědomit, že v závislosti na vašem operátorovi je volání z mobilního telefonu na pevnou linku značně drahé. U UPC máte možnost využívat nejlevnější pevnou linku oproti jiným poskytovatelům a z této máte volání na klientské centrum ZDARMA. Co se čekací doby týče, tak si zkuste představit, že na klientském centru sedí 30 operátorů a v jednu chvíli jim volají obchodní zástupci, klienti apod. Doporučuji, chcete li volat, tak volejte ráno mezi 8 a 9 hodinou nebo večer mezi 19 a 20 hodinou. Co se získání bezplatného čísla, tak onen dotyčný, co to zde napsal nedomyslel jednu skutečnost? Bezplatné vlastní pouze obchodní zástupci a tito i kdyby se někomu podařilo ho získat, tak mají své osobní kódy a bez něj je Vám volání k ničemu!

    S pozdravem
    Váš obchodní zástupce pro UPC

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).