Úsměvný. Co dodat? Je třeba číst všeobecné obchodní podmínky, což nečiní 99% lidí "klientů".
Sice UPC garantuje cenu, avšak ve VOP má zakotveno, že poskytovatel si vyhrazuje právo měnit ceny. Co se fakturací týče, opět je třeba brát v potaz reklamační řád. Co se týče nesmyslu ohledně zemřelého klienta, tak pokud byla zaslána výpověď a to řádným způsobem, tedy písemně na adresu klientského centra, spolu s kopií úmrtního listu a poté bylo řádně vráceno "zasláno" zapůjčené zařízení, tak je to, co zde popisujete nesmysl! Co se poslední fakturace týče, tak je tzv. fakturační období a pokud někdo hradí služby SIPEM, tak u tohoto je FO od 23 do 22 dne. Vysvětlení: poslední platba při ukončení je zahrnuta v SIPU částečně, avšak dodatečně je zaslána faktura na zbylých 9 dní do konce měsíce. Tedy pro nechápavé? Výpovědní lhůta počíná 1 dnem kalendářního měsíce ode dne doručení výpovědi na klientské centrum a trvá 30 dní. Co se telefonického kontaktu s klientským centrem týče, tak sice chápu čekací dobu, ale na druhou stranu? Vymoženost doby, že dnes má mobil kde kdo? Je třeba si uvědomit, že v závislosti na vašem operátorovi je volání z mobilního telefonu na pevnou linku značně drahé. U UPC máte možnost využívat nejlevnější pevnou linku oproti jiným poskytovatelům a z této máte volání na klientské centrum ZDARMA. Co se čekací doby týče, tak si zkuste představit, že na klientském centru sedí 30 operátorů a v jednu chvíli jim volají obchodní zástupci, klienti apod. Doporučuji, chcete li volat, tak volejte ráno mezi 8 a 9 hodinou nebo večer mezi 19 a 20 hodinou. Co se získání bezplatného čísla, tak onen dotyčný, co to zde napsal nedomyslel jednu skutečnost? Bezplatné vlastní pouze obchodní zástupci a tito i kdyby se někomu podařilo ho získat, tak mají své osobní kódy a bez něj je Vám volání k ničemu!
S pozdravem
Váš obchodní zástupce pro UPC