Vlákno názorů k článku UPC, podle zákazníků, navýšilo ceny, o pronájem modemů. Tvrdí, že nikoliv od x - Nevim jak vam, ale me 50Kc mesicne za...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 5. 2012 12:53

    x (neregistrovaný)

    Nevim jak vam, ale me 50Kc mesicne za pronajem zarizeni v hodnote (realne) 500Kc prijde jako zlodejina. navic samozrejme pronajem jakehokoli zarizeni je vzdy v cene, a je celkem jedno jestli vam to vyfakturuju oddelene nebo ne. Tudiz jednoduse jde o zdrazeni a tedy IMO o zmenu smlouvy, na kterou nemaji narok.

  • 11. 5. 2012 9:12

    Radek (neregistrovaný)

    Vidím to asi tak, že UPC navýšila rychlost a chce za to nějaké peníze navíc. Kvůli smluvním podmínkám si nemůže jen tak změnit cenu za poskytovaný net, tak si našla položku "pronájem modemu" a hned se k potřebným penězům dostala.

    Mně, jako dlouholetému zakázníkovi UPC to jednoduše nevysvětlili. Mně po 7 letech přišla faktura navýšená o 49 Kč za pronájem modemu. Jen doufám, že mně dodatečně nespočítají ten pronájem i za 7 let zpětně a nepošlou fakturu :-)

  • 11. 5. 2012 9:19

    Milan (neregistrovaný)

    Ano, do minulého měsíce jsem platil 299,- teď mi přišla faktura na 351,- za půl roku mi začnou účtovat cca 600 a to odcházím. Zvyšování rychlosti je pro mne k ničemu 1Tbps nebo 10 Tbps na mail ???
    Ale jinak jsem spokojený zákazník UPC. Nejprve mi dali HBO a HBO2 zdarma jako bonus, pak jsem zjisti, že v tichosti platím cca 300,- za dva programy na které jsem se nikdy nepodíval. Přišel jsem na to po 3 letech a zrušil jsem to. Tož tak. No a s tím oni počítají...

  • 16. 5. 2012 22:25

    Jarda (neregistrovaný)

    Já tedy jsem před chvilkou otevřel fakturu a taky se jenom divím - mě rovněž nic nepřišlo o změně podmínek. Na navýšení rychlosti jim kašlu a platit za modem nechci, chovají se jak debilové. Ještě že mám v místě bydliště možnost jít ke konkurenci.

  • 11. 5. 2012 9:31

    Z jeskyně (neregistrovaný)

    Spíš bych řekl, že prapůvodní důvod vzniku tohoto "opatření" souvisí s kauzami "navracení modemů", eventuálně "náhrada poplatků za pronajaté modemy".

    Oni prostě své zákazníky prodaly vymahačským firmám. Takhle se snad zbaví tahanic jak s těmito firmami, tak zákazníky. Zdůvodní proč to udělali, 50 Kč měsíčně již není zanedbatelná suma, určitě ne v Česku. Navíc tím vyřeší budoucí situace, ujasní pravidla a své postoje.

    No a pak jsou ty všechny ty další věci. Třeba uvedené zrychlení, potřeba různých verzí modemů pro různé služby,...

    Myslím, že současný stav je celkem korektní, ale o to více viniká jak byl ten v minulosti nekorektní. Oni vlastně jako firma poskytovali lidem (podle vyjádření UPC) úplně odlišné služby, než od nich lidé odebírali. Nespokojenost lidí být nemohla protože, to nevěděli a neměli jak poznat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).