Dobry den, musim rict, ze kdyz jsem vypovedel smlouvu s UPC z duvodu zmeny bydliste, tak jsem nemel zadny problem. Modem jsem vratil na klientskem centru na Zizkove, kde jsem si nechal pdepsat, ze vse vracim a bylo. To co tu lide popisuji mi prijde jako hodne pritazene za vlasy. V tuto chvili mam na novem bydlisti opet pripojeni od UPC a nemam si naco stezovat. Myslim, ze za ty penize je to odpovidajici sluzba.
Nikoliv, kdyby to psali v UPC jménem spokojeného zákazníka, tak se ten virtuální uživatel bude rozplývat nad tím, že už konečně může UPC platit férovou cenu za modem a nemusí mít špatné svědomí z toho, že tu osm let starou krabičku v zůstatkové ceně tak 100Kč nemá zapůjčenou zadarmo.
No s nejvyšším tarifem by to s 8 let starou krabičkou těžko fungovalo. Každý kdo ho má, dostal nový modem.
Já si tarif 100/10 pořídil ihned po jeho oznámení a nemůžu si stěžovat. Modem už mi měnili asi čtyřikrát, prý odchází dost často.
Co vidím v okolí, tak dokud není nějaký problém, je UPC zlatá firma. Jakmile problém nastane, můžete mít štěstí a všechno se to vyřeší. Běda jak dojde k nějaké komplikaci. Pak jste v průšvihu a nejjednodušší cesta je to celé odhlásit a pak nově zavést na dalšího člena domácnosti.
Nejak nechapu na co si tu kazdy stezuje? Na spoplatneni modemu upozornovali dlouho predtim. Dokonce upravili vseobecne podminky a pokud si pamatuju tak posilali na to upozorneni.
Mne osobne se cena nezmenila ani o korunu jen faktura ma o polozku vic. Nemuzu si osobne stezovat na UPC. Mam 120/10 + TV a spolu platim nejakej 900kc. Temer zadne vypadky, kdyz neco potrebuju hned tak se vzdy dovolam a kdyz mi to staci "casem" tak nepisu mail a nemam problem.
Rozhodne mi prijde UPC lepsi jak cokoliv jineho bezne dostupneho v CR.