Fakt bych se chtěl vidět, jestli bych našel ten papírek od technika, co si modem vzal. Jestl mi tu vůbec něco nechal.
To je firma tohleto. Odejdete od nich a přijde trest. Opravdu to nemůže řešit nějak víc civilizovaně? Další krok budou soukromě-policejní komanda jako u ČEZ?
no hoši 15 táců za šablonovitou žalobu, to je docela slušný tunel na kapsu klientů.. možná hromadné trestní oznámení za podvod, toto zcela jistě nejsou účelně vynaložené advokátní výdaje, ale jasně úmyslné těžení ať už z oprávněné nebo neoprávněné situace s pravděpodobnou "malou domů"
Právě jsem dostala od UPC dopis, že jsem nevrátila *MOTOROLA SB5100/5101* a *STB HANDAN CV-5000SD*, nevím co ta čísla a slova znamenají , ale vím že jsem jim odeslala modem a setobox, co jsme odpojili od TV. Technik, který přišel do bytu zapojit TV nové nájemnici,zapojil nová zařízení a odmítl tato stará zařízení převzít!!!(i když tuto možnost UPC na svých stránkách uvádějí). Takže jednak nechápu co po mně ještě chtějí a už čekám také nějakou tu exekuci za to. Je to stát ve státě a dělají si co chtějí. Pořizovací cena těch věcí není ani 2000 Kč a po jejich opotřební užíváním není ani 500 Kč a to po mně chtěíí jinak 7000 Kč!!! Chtělo by to najít zase společnou obranu spotřebitelů!!!
Po mě chtěli modem vrátit někdy minulý rok. Zrušil sem smlouvu s tím že se stěhuji pryč. Půl roku na to volal exekutor, že dostal mou pohledávku. Modem jsem vrátil a když jsem se ptal proč mi to nedali vědět dřív, tak prý dali. Poslali dopis na adresu ze které sem se odstěhoval (měli i mobil a email, to ale nepoužili). Teď jen čekám kdy přijde že jsem jim modem nevrátil. Naštěstí mám doklad o odeslání a fotodokumentaci celého procesu odeslání, snad je to dostatečné.
Velice podobný zkušenost. Před rokem chtěli 7tisíc za údajně nevrácený modem. Jednak jsem měl doklad, jednak potvrzení od Karnevalu (vypovídal jsem smlouvu v době změny Karneval to UPC). Tam jsem již byl poučen a bránil jsem se.
Nicméně hodně podobný případ s nejmenovanou telekomunikační společností. Vypověděl jsem smlouvu, následně přišla výzva k zaplacení neuhrazeného paušálu (asi 700Kč), sice jsem si nebyl úplně jistej, jestli oprávněně ale zaplatil jsem. Po asi půl roce přišla výzva od vymahačské společnosti. Tedy jsem si vyžádal doklad, že telekomunikační společnosti nic nedlužím.Naskenoval a odeslal, hodil za hlavu. Zhruba po roce dorazil exekutor, požadující cca 17700. No co, zaplaceno. Nastalo kolečko kdo udělal chybu. Telekomunikační společnost jí uznala hned a vrátila cca 700kč obratem. Bohužel, rozhodčí soud udělal chybu, vymahačská společnost udělala chybu. Zatím není dořešeno. Soud se nehrne do řešení a nezbývá než čekat. Škoda, že jsem neposlal ověřené kopie dokumentů, bylo by to výrazně jednodušší.
Taky - v r. 2007 jsem se stěhoval do bytu, kde UPC nemělo zavedený internet, když jsem vypovídal smlouvu, napsali mi ať modem buď pošlu nebo si pro něj přijede technik. Přijel začátkem roku 2010 (od UPC mě nikdo nekontaktoval, ač číslo mají, technik zazvonil u dveří, že jede zrovna kolem), papír o vrácení mám. V květnu 2010 jsem se konečně dočkal zavedení internetu od UPC, to už jsem si ten modem mohl rovnou nechat. Co se týče internetu, UPC je v místě bydliště bezkonkurenčně nejlepší, ale jejich podpora mě přivádí k zoufalství.
FaceBook nepoužívám, ale ten odkaz na blogu nedoporučuji.
Nevím proč, ale ten jedinec z nějakého důvodu nezveřejňuje názory které přinášejí konkrétní metody řešení, ani odkazy na podatelnu ČOI. Termíny jako promlčení a promlčecí doba mezi komentáři prakticky nenajdete. Podobně jako zkušenosti lidí, kteří byly postiženi "omylem", byl jim předán platební výměr a oni přitom mohli dokázat navrácení modemu dokladem (na internetu jich je přitom docela dost).
Od UPC jsem odešel loni, protože jsem se stěhoval. Modem jsem jim posílal poštou, ale podací lístek už asi nemám, nevím. Žádnou pohledávku po mě nikdo nevymáhá, tak nevím jestli třeba "omylem" nezačne. No nic, k tomu vyjádření...
1. Není pravda, že je možné modem předat technikovi. V UPC mi řekli, že modem je možné předat až když skončí poskytování služby, ale to už je člověk zpravidla několik dní/týdnů přestěhován. Domluvit se na dřívějším odpojení nelze.
2. Jak chce UPC kontaktovat zákazníka přes email xxx@upcmail.cz, když už k němu nemá přístup? Jak jej chce kontaktovat na adrese, ze které se přestěhoval? Uvádí, že zkouší mail, telefon, sms a adresu. To jsou 4 způsoby ze kterých 2 končí zcela evidentně ve slepé uličce a sms či telefon... Jak mám vědět, jesli jsem UPC dával svůj telefon?
Je to jejich procesní chyba, když ví, že mě budou potřebovat kontaktovat zajistit si kontaktní informace nebo se mě na ně alespoň zeptat a sdělit mi důvod, proč je chtějí. Tak ať alibisticky neprohlašují cosi o pěti pokusech o kontakt, přiznají vlastní chybu a neházejí dodatečné náklady na klienty.
V Irsku jsem měl internet od tamní obdoby O2. Když jsem po cca 1,5 roce rušil smlouvu, tak jsem zjišťoval, kam mám vrátit modem. Bylo mi řečeno, že když jsem byl u nich déle než 1 rok, tak je modem už můj (stejně je starý a oni už používají nový). Tak jsem ho místo vrácení poskytovateli odevzdal do sběru elektroniky.
Byl jsem v podnájmu a když jsem odcházle rušil jsem UPC, modem sem samozřejmě zapoměl v bytě a byl to rok 2008 a od té doby o ničem nevím, mají na mě mailový kontakt protože jsem řešil rušení smlouvy a doplatky mailem ale nic mi od nich nepřišlo. Tak nevím.. papíry od toho už nemam žádné a platit takovou pokutu za takřka bezcený a zastaralý modem bez toho aby mě upozornily a poslali něco jako upomínku je krádež. A kde vezmu 15 tisíc jestli se ozvou netušim.
Potvrzuji. UPC je spojena s vymahačskými mafiemi.
Český inkasní kapitál, a.s. IČ: 27646751
Český inkasní servis, spol. s r.o. IČ: 27065162
a JUDr. Roman Majer
tvoří majetkově propojený účelový řetězec vymahačské mafie, která z často bagatelních pohledávek vzájemnou přefakturací služeb a právního zastupování vytváří několikanásobné částky, které potom vymáhá.
UPC o chování této mafie musí za ty roky vědět a vytírá si se svými zákazníky prdel. Je dokonce tak blbá, že nechápě, že i přestěhovavší zákazník může být v budoucnu opět zákazníkem. Ovšem ne po těchto zkušenostech. To by musel zešílet, dostat se opět do spárů této odporné firmy.
V mém případě se událo to samé: po přestěhování a telefonickém ujištění, že nemá UPC žádných pohledávek, nebyl důvod sdělovat UPC nové bydliště. A samozřejme, že UPC netelefonovala (když však chtěli nabízet nějaký nesmyslný balíček služeb to telefon znali moc dobře) ani mail nepoužili, přestože mi na něj léta posílali faktury. Mail ani telefon nepouživá ani vymačská mafie, protože by se ochudila o prodlení a další vzájemnou fakturaci vymahačských (kvazi)služeb.
Vymahačské firmy dokonce nejsou ochotny ani odpovídat na dopisy. Vše nezávazně po telefonu, takže se od nich ani nedozvíte detaily vašeho případu. Vyhamači odkazují na UPC a UPC si s vámi vytře prdel odkazem, že dluh prodali.
Opožděně, ale cítím povinnost potvrdit správnost tvých údajů o vymahačské mafii a není to jenom u UPC.
Uvedené firmy pracují mj. také pro Vodafone, kdy postupují podobným, ne-li ještě drzejším způsobem podraznického vymáhání často ani neexistujících pohledávek, resp. dluhů, apod. - upomínky, urgence, vyhrožování zahájením soud.jednání a exekucí. Dokonce tak činili zasíláním na mail. adresy se jménem, asi i namátkově, a zkoušeli to.
Jasně, že pohořeli, ani pak neškytli a nedostali nic. Rozum do hrsrti to chce a nenechat se oblbnout.
Pozn.: V podstatě jde o jednu a tutéž maf.skupinu-zakladatele,
- původním zakladatelem a jednou s vymahačských společností je
Český inkasní servis, spol. s r.o. IČ: 27065162 (založ. 2.6.2003), kde je dnes hlavním společníkem právě i mazaný pan JUDr. Roman Majer a vychcánek Jaroslav Miňha z Tábora, dvojka k pohledání, 3.společníkem je pak jimi založená firma Český inkasní kapitál, a.s. IČ: 27646751 (založ. až v roce 2007)
P.S. bez zajímavosti není, že na zakládání firmy se podíleli bývalí policajti, StBáci a jejich spolupracovníci. Normálka, FUJ !!!
Zde podrobněji v odkazech na výpisy z Obch. rejstříku:
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-27065162-cesky-inkasni-servis-spol/
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/hledej/?s=27646751&r=True
Před necelým rokem jsem s UPC ukončila smlouvu o poskytování služeb internetu. Dne 29.05.2012 jsem jim poslala modem a vyplněný protokol o vrácení zařízení, pojištěno, doporučeně. Později jsem se informovala na poště, zda byl balík úspěšně doručen. Pracovnice České pošty mi sdělila, že balík byl převzat pracovníkem UPC dne 4.6.2012, tak sem si říkala, že mám pokoj. Ale nééééééééé. Před třemi dny mě UPC kontaktovalo, že modem není odepsán z mého klientského účtu a že se stala chyba pravděpodobně na straně pošty, tak at' jim pošlu kopii podacího lístku. předpokládám, že to bude stejné jak s modemem. Pošlu jim kopii a oni mi budou tvrdit, že jim nic nepřišlo.
Takovej známej trik UPC, takže nikdy nevyhazovat žádná potvrzení a všechno pečlivě uschovávat.
Jinak na otázku, proč mě kontaktují po roce odpověděli, že mi určitě posílali dopis a že se asi ztratil. Česká pošta prostě všechno od UPC "ztrácí ":D