No tak to vazne nevim. S jejich pristupem kdy na infolinku se dovolat neda, na e-mail odpovi po nekolika tydnech ... Tohle si zadna firma nenecha libit.
Ja napr. cekam na odpoved od 15. 5. (dnes je 2. 6.), takze 18. den.
A to nemluvim o tom, ze zrejme maji limit na precteni zpravy a odeslani odpovedi tak 30 sec., protoze evidentne nectou vic nez prvni vetu a obratem odesilaji univerzalni odpoved na neco jineho nez se ptate.
Takze kruh se uzavira a vy odesilate stejny dotaz znovu se zdvorilou zadosti, aby odpovidali na to, na co se ptate...
Mě odpověděli 3x po 1 měsíci a vždy špatně, tedy na něco jiného než jsem se ptal. Ohledně kvality jejich služeb - pro domácnosti OK, ale pro firmy? Těžkej ústřel, jestli takhle kolísající net bude mít firma, která bude skutečně potřebovat na tom pracovat, tak teda potěš. Jsem na jejich 25 Mbitu sám a ta odezva je někdy tragická a jejich odpověď je že "odezvu negarantují". Takže sice mám rychlost, ale na načtení webu si pěkně počkám... Díky ale ve firmě nechci UPC ani vidět.
U UPC mi především chybí možnost přihlásit se k odběru upozornění na plánované servisní zásahy. Je mi jedno, jestli očekávají nebo neočekávají výpadek, občas k němu dojde a já bych radši byl tou dobou na obědě, než se s nervama v kýblu pokoušel pracovat.
Bral jsem to tak, že jejich přístup je "domácnosti snesou všechno", ale u firem jim tohle (doufejme) neprojde.
Tak tohle jsem opravdu nepochopil nekolik duvodu proc UPC si nedovodu predstavit pro firemni klientelu:
1) datovou sit maji temer vyhradne na sidlistich - kolik firem ma sidlo na sidlisti?
2) podpora je naprosto udesna - alespon co jsem slysel ze vsech stran
3) pri soucasnym sdileni coaxialniho vedeni na tom jsou hur nez O2 s ADSL; pokud si nestastnou nahodou na jednom okruhu coaxu poridi vic lidi rychlej tarif tak je to jen otazkou casu kdy ta firma UPC opusti