konecne rozumny prispevek :o))) holt jim to spadlo... a cekat, ze se to v takovem pripade vyresi po zavolani na zakaznickou linku, je ponekud naivni. neprijemne to bylo, autora clanku chapu - vyjadril svuj nazor a domnenky.
Toto je fakt clanek uplne na nic. Ja jsem traceroutoval az po treti hop, takze mne doslo, ze jde o vetsi vypadek. Pak jsem si z mobilu pres wap zkusil pingnout UPC z venku, coz neslo, takze jsem sel spat a v nedeli jsem sel na internet do prace. Na zakaznickou podporu v takovych pripadech zasadne nevolam, protoze vim, ze o takovem vypadku musi vedet a intenzivne na nem pracuji. Takze proc je zdrzovat telefonaty, ktere stejne nic nevyresi? S UPC jsem naprosto spokojeny a vypadek jednou za cas je pochopitelny.
ntw
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).