Vlákno názorů k článku UPC se topí v problémech od robet bareš - Může mi prosím někdo vysvětlit tohle tvrzení: Nejprve je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 7. 2003 11:45

    robet bareš (neregistrovaný)
    Může mi prosím někdo vysvětlit tohle tvrzení:

    Nejprve je třeba se zeptat, jak je možné, že UPC zjistí, že má výpadek, až téměř jedenáct hodin poté, co výpadek nastal (a velmi podobný scénář se zopakuje i další den).

    Protože to zcela evidetně není pravda. Stačí se podívat na informaci TP o výpadku která příšla cca 1 hod po výpadku (viz. web mistralu) a podle příspěvků v diskuzi mistralu od lídí kteří byli v kontaktu s techniky UPC se na závadě pracovalo IHNED.

    Vůbec celý ten článek je hysterický a neadekvátní situaci. Mám UPC víc jak dva roky a nikdy ještě podobné problémy jako tento víkend neměli. Poruchy na HW můžou přijít kdykoliv a komukoliv a za 1100 Kč měsíčně opravdu nemůžu chtít aby bylo všechno dvakrát jištěné a aby tam 24/7/365 byla armáda špičkových odborníků schopných řešit jakýkoliv problém.

    Pravda je, že by mohli zlepšit informování o dané situaci a zavést bezplatnou linku podpory. Nicméně vzhledem k tomu, že jsem tuto linku za dva roky dosud ani jednou nepotřeboval, je mi to celkem jedno a zůstávám VELICE spokojeným zákazníkem UPC i nadále.
  • 22. 7. 2003 15:15

    Ams (neregistrovaný)
    ja jsem teda tu linku nekolikrat potrebovala, ale nastesti to nebylo tak urgentni, abych nemohla poslat maily... ale kdyz mi UPC ani neumi spocitat, kolik mam zaplatit (nejednalo se o standardni mesic) a pak se ani neomluvi, jenom posle v pristim mesici opet jinou castku k zaplaceni, aniz by vysvetlili, kde vznikla chyba a jak je to s vyrovnanim (coz si vyzada dalsi mail), tak to neco vypovida o tom, ze ani ty neprimo souvisejici cinnosti neposkytuji zcela kvalitne...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).