Proč tedy při volání na čísla 906xxxxxx (dříve 0609) Telecom shrábne asi tak 50% z platby (cena obvykle 60Kč/minuta), přičemž cena toho volání je přece 60x vyšší, než při běžném volání?
Zaplatit si telekomunikacni licenci (2x 100000 Kc, prokazani odborne zpusobilosti, kapitalove primerenosti atd.). Platit CT propojovaci trunky (minimalne 16x E1, za jednu chce CT asi 20000 Kc mesicne). Mit vlastni telefonni ustrednu SS7 capable a prideleny point kod (uplne minumum je nekde na 5 000 000 Kc, poradna ustredna stoji 20 - 30 MKc). To je asi tak vsechno. Pro soukrome osoby se to patrne ponekud nevyplati... :-(
3. Není divu, že za volání UPC těžce platíme a že to UPC nevadí. Naopak. Podle propojovací dohody s Telecomem totiž UPC shrábne asi třetinu toho, co za telefonování na čísla patřící UPC zapaltíme Telecomu. TO JE ÚPLNĚ NEMORÁLNÍ! Čím poskytují horší služby, tím více jim telefonujeme na hot-line a tím více na tom UPC vydělává!
To mate odkud? Muzete mi poradit, jak si takovou dohodu take zaridit?
Přidávám se k Romanovu názoru a uvádím několik vlastních zkušeností s UPC:
1. Tento výpadek není ojedinělý. Jsou časté, hlavně o víkendu a po víkendu.
2. Mám za sebou i 3 měsíční (slovy: tříměsíční) výpadek způsobený poruchou od UPC pronajatého modemu. Vyměnit mi ho přišli, až když jsem udělal pořádné dusno. Peníze zaplacené za nedodanou službu mi vrátili až po nechutném dohadování. Na hot-line UPC protelefované peníze (asi 1800 Kč, jestli si to dobře pamatuji) mi nevrátili dodnes.
3. Není divu, že za volání UPC těžce platíme a že to UPC nevadí. Naopak. Podle propojovací dohody s Telecomem totiž UPC shrábne asi třetinu toho, co za telefonování na čísla patřící UPC zapaltíme Telecomu. TO JE ÚPLNĚ NEMORÁLNÍ! Čím poskytují horší služby, tím více jim telefonujeme na hot-line a tím více na tom UPC vydělává!
4. Sprostou zkušenost mám s UPC i pokud jde o předplatné na TV. Přestože jsem s nimi měl platnou smlouvu na minimální program, vypnuli nám na několik dní příjem TV jen proto, že jsme si u nich odmítli předplatit vyšší typ předplatného (větší množství kanálů, které ani nesledujeme, za větší množství peněz), ke kterému nás předtím nevybíravě nutili - spamy apod. TV zapnuli až po zásahu našeho právníka, který jim vysvětlil, že se jejich jednání může kvalifikovat jako trestný čin hned podle několika paragrafů trestního zákoníka - poškozování zákazníka, vydírání, útisk apod.
Souhlasim, ze bordel v UPC je dost velky. Ja jsem jim uz pul roku kazdy mesic telefonoval, aby mi poslali prehled, krety TV program je na ktere frekveci. Z naprosto nepochopitelnych duvodu tato informace neni na webu!
Pritom, si dovedu predstavit jen malo dulezitejsich informaci, ktere zakazniky kabelove TV zajimaji.
A minuly tyden mi ten seznam opravdu prisel! :-))) Normalne mechanickou postou! Sice to budu muset rucne preklofat do kompu, ale radosti jsem se malem rozbrecel. S UPC se naucite vazit si i samozrejmych malickosti :-)
Myslim, ze clanek vyjadruje postoj zakaznika UPC a ja s jeho obsahem plne souhlasim. Informovanost o poruse (ci poruchach?) veskrze zadna, v nedeli odpoledne byla na diskusnim serveru jedina zprava, ze v jednu v noci se zacina usilovne pracovat na odstraneni zavady a ze to bude trvat asi hodinu. Ja jsem se pokousel v nedeli v poledne (tedy zhruba 12 hodin pote) pripojit a kde nic tu nic. Do vnitrni site jsem videl, ale ven ani tuk. Na zakaznickou linku jsem nevolal, jednak vim, jak by to dopadlo, a jednak jsem nemel prazadnou naladu 15 minut poslouchat muziku a pak jen slyset to, co uz jsem stejne vedel: Ze nefunguje konektivita ven. Dale se k tomuto konkretnimu problemu vyjadrovat uz nebudu, bylo by to jen opakovani nekterych prispevku jiz zde napsanych. Ale dovolim si par poznamek ze sve vlastni zkusenosti s UPC:
Problemy s vypadky Mistralu byly celkem caste (temer pravidelne kazdy den kolem osme vecer na 5 minut), uz jsem je bral jako bezny jev. Pridelovani stejnych IP adres vice zarizenim soucasne, to bylo take bezne. OK, rikal jsem si, stane se. Staci zadat par prikazu, popr. restartnout PC ci modem a vse je vetsinou OK.
Ale komunikace s hot-line (ja sam nemam odvahu teto lince tak rikat, ale budiz) je pro me neco nepochopitelneho. Behem posledniho pul roku jsem s nimi resil asi 5 veci: pravod plateb na inkasni, zasilani vypisu z faktur, povyseni pripojeni a tak podobne. Bohuzel, jeden telefonat NIKDY NIC NEVYRESIL! Ochotna slecna mi vzdy milym hlasem prislibila vyrizeni meho pozadavku behem nekolika malo dni, ale skutek utek. Misto odecteneho inkasa mi prisel vyhruzny dopis ve smyslu: okamzite zaplatte nebo budete odpojeni, vypisy z faktur mi prisly jen po dva mesice, pak mi najednou prestaly chodit. Kdyz jsem vse zjistoval na hot-line, kam jsem se po nekolika pokusech dovolal, tak mi bylo sdeleno, ze mi moje faktury byly z niceho nic posilany na me uplne neznamou adresu! Zvyseni propustnosti linky mi bylo prislibeno do tydne. Samozrejme, ze se pres 3 tydny nic nedelo, tak jsem opet zavolal na hot-line. Slecna mi ochotne sdelila, ze ma v pocitaci napsano, ze uz 3 tydny toto povyseni pouzivam! Musel jsem si tedy sam zavolat na jejich technicke oddeleni, aby mi sdelili, ze se na prenastaveni konfigurace pro muj modem PROSTE A JEDNODUSE VYKASLALI! Kdyz jsem se ohradil, ze v tom maji bordel a ze jim za jejich chybu nezaplatim ty tri tydny zvyseneho pripojeni, ktere mi samozrejme nauctovali, tak mi s ledovym klidem rekli, ze to zaplatit MUSIM, protoze oni tak maji nastaveny program a jinak me odstrihnou a kdesi cosi a ze jestli chci neco zpatky, tak musim podat pisemnou reklamaci a to ze vyrizuje a posuzuje reklamacni oddeleni a.... blablabla. Tak jsem to radeji vzdal a jsem rad, ze me jeste uplne neodstrihli, trebaze jim platim radne a vcas. Nekdy mam ale obrovskou chut jim poslat fakturu za naprosto zbytecne protelefonovane minuty na jejich "hot-line".
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).