Nemusi si drzet na kazdou kartu 5 nahradnich dilu, ale dle typizace by mel mit BUD smlouvu na dodani nahradniho dilu do 2 nebo 4 hodin (standard) NEBO na tento konkretni dil alespon jeden dil na sklade.
To neni jako drzet si v zasobe videokarty. Ceny mnohych dilu jdou do statisicu a met v zasobe nahradni kusy ke vsem prvkum v siti, to jednoduse nejde. A i kdyz mate smlouvu o dodani do x hodin, nebude to opraveno za 1/2 hodiny.
Nemyslim, ze by meli problem se ziskavanim zakazniku. Napriklad v Ostrave existuji sposuty lidi, kteri by inet od UPC chteli, ale ackoliv kabelovka tam pusobi, internet nenabizi, atd... Zrejme se maji dostatecne dobre a protoze neexistuje vyznamna konkurence v jejich oblasti, nic je nenuti sluzby zkvalitnovat.
No UPC se vubec nevyjdril jak chce predchazet takovym problemum v budoucnosti. Kvalitni operator si vede tzv. SpareLog- cesky a srozumitelne- SKLAD NAHRADNICH DILU. Kdyz vypadne karta - tak ji proste vymenim a hotovo. Nebo mam podepsanou smlouvu s dodavatelem - tady Cisco - ze dil vymeni do X hodin, ne dalsi pracovni den. Protoze ale UPC na tomto setri, tak tenhle service asi nedostava. A protoze je timto nekvalitni - nema vice zakazniku - proto ma mene penez - a proto na tenhle service nema.
Zacarovany kruh, ze? Ale bez zkavitneni sluzeb se dal nedostanete panove....