No bohužel jednání firmy UPC a především pracovníků zákaznické podpory je doslova arogantní a každému jen dokola říkaj naučený text. Nikdo není schopen nic vyřešit, furt si jakýkoliv problém přehazujou mezi sebou. Nechal jsem si navýšit internet na 30M, kde předtím jsem měl jen 20M. A ejhle od chvíle navýšení rychlosti jsou s internetem neustálé problémy. A pracovníci tzv. zákaznické podpory Vám v tomhle na 100% nepomohou. Jediné řešení ke kterému jsem já už tak pomalu došel je to že vše řešit jedině přes vedení obstarat si na přímé linky na jednotlivé pracovníky a snima to vše dořešit. Operátoři Vám bohužel nepomohou, nehledě na to že pokud tam budete volat za půl hodiny znovu dozvíte se úplně jinej výsledek. Takže doporučuji si najít kontakty na vedení firmy. A hlavně si nechat vše potvrdit od případného servisního technika.
Tak já už se s tím peru přes 14 dní. Tady jesm zkopíroval to, co jsem posílal (přesněji snažil se poslat) naposledy:
"Psal jsem vám už třikrát, poprvé 10.7. 2007, podruhé 13.9. 2007, potřetí 19.9. 2007, dnes 25.9. 2007 píšu počtvrté. Také jsem absolvoval osm telefonátů, které skončily oznámením, že všichni operátoři hovoří, ať zavolám později. Každý telefonát zhruba po deseti korunách. Poslední, páteční pokus byl úspěšnější, byl jsem požádán, abych vyčkal. Vydržel jsem čekat zhruba 4 minuty (43 Kč). "
Jak jsem napsal výše, toto jsem se snažil včera a dneska odeslat přes jejich webový formulář, ale UPC má teď vylepšení: při prvních třech pokusech to normálně odešlo, později mi přišly na mail takové ty zdvořilostní cancy od robota. Teď po odkliknutí vyplněného formuláře, se objeví prázdná obrazovka, jde to někam do kanálu. Teď už jsou naprosto neprůstřelní. Takže nevím, co dál. Také bych byl pro společný postup.
Hledal jsem po webu, jestli se někde nehromadí stejně postižení :o), ale nic jsem zatím nenašel.
na infocentrum jsem už provolal několik set korun a stále dokola poslouchám hudbu nebo"bohužel všichni operátoři hovoří" dnes jsem chtěl být hodně tvrdý a řekl jsem si, že si na toho operátora počkám...... to ani nezkoušejte, po určité době se to celé restartuje a začíná to celé od začátku. Stačí, přeci na začátku upozornit na nefunkční infocentrum. Je to otřesný přístup k zákazníkům. Vznikla reálná škoda a uvažuji o právních krocích vůči této firmě. Pokud je nás takových víc, možná bychom měli postupovat společně.