Myslim si, ze by ses mel UPC verejne a hlasite omluvit. Skutecne nechapu, ze tohle lupa zverejnila. Ocekaval bych od nich trochu soudnosti.
Kdyby ten clanek vysel v nedeli, jeste by se to dalo pochopit. Ale on vysel dneska, minimalne 24 hodin pote, co UPC vsechno vysvetlilo a omluvilo se. Mezitim si mel vychladnout a srovnat si to v hlave.
Co se tyce jeho hrube urazliveho a nepravdiveho obsahu. Precti si smlouvu. Maji pravo odstranovat zavadu 48 hodin. A misto toho makaji po nocich jako srouby, aby jim nejakej idiot takle vynadal. Doufam, ze UPC odhlasis a pujdes jinam. Kazdej normalni clovek pochopi, zvlast kdyz vidi, ze klekla pater, ze na infolinku volaji davy lidi, kteri nedokazi poznat zda klekla pater a nebo jen jejich modem a tak by se meli ti co to poznat dokazi drzet zpatky.
Ukaz mi jineho providera, ktery zverejnuje stav svych sitovych prvku, nebo jejich typy a konfiguraci. Ani se jim nedivim ze to nedelaji, protoze takovych chytraku, kteri si mysli, ze desktopovy switch nezvladne jeden panelak je asi spousta. A to nepremejslim o tom, jestli je to desktopovy switch. Ze si teda nenatahnes domu linku sam, pak tam muzes mit same 9XXX.
Uvedomujes si vubec, ze na bezne vesnici, a nebo kdekoliv jinde kde neni UPC, plati lidi za stejnou kvalitu klidne 20 000 mesicne, mel bys libat UPC ruce a ne na ne hazet hnuj.
A ze nemaji dohled, to asi nemyslis vazne. Uz nehul.
Mimochodem kdyz si tak dobre informovanej o te chybe, nebylo by od veci zjistit, jestli pakety, ktere IOS zhroutily nebyly od tebe. To by byl skvely scenar, zborim jim sit, napisu o tom clanek, jak jim to furt nechodi, a lup ho mam vlastni nabidku me skvele firmy co ma dohledove centrum.
Nemusis se hned rozcilovat, kdyz nekdo pouziva slova, kterym nerozumis...
Kdyz uz jsme u toho omlouvani - ani jeden globalni vypadek UPC nevedl k tomu, aby udelal nejakou symbolickou pausalni slevu. Takhle arogantni chovani si nedovolil ani Eurotel, kdyz mu kdysi vypadla sit v Praze - slevu dostali vsichni, kteri se v dobe vypadku registrovali na postizenych BTSkach.
Ja vim, ze zadnou takovou slevu poskytovat nemuseli. Nicmene byl by to projev neceho, cemu se obecne rika slusnost.
Vysvetlili? Omluvili? Komu? Nemyslíte doufám zákazníkům, kterým by se měli omluvit především a nejenom pouze těm, kteří čtou Lupu? Myslím že rozeslat jeden e-mail na adresy zákazníků není takový problém a já bych se aspoň cítil že jim na mě záleží i jinak než jako na pravidelném zdroji peněz. Nic takového se ovšem nestalo.