UPC testuje příjem kabelové televize přes aplikaci v chytrých televizorech Panasonic

26. 4. 2013
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

Digitální kabelovou televizi mohou prostřednictvím widgetu UPC Business přijímat i lidé, kteří nejsou v dosahu sítí UPC, ale mají internet od jejího lokálního partnera

Jen přes internet od lokálních partnerů UPC

Příjem kabelové televize UPC už nebude podmíněn dosahem kabelové přípojky od této společnosti. Největší český kabelový operátor testuje službu UPC Business, jejímž prostřednictvím lze kabelovou televizi přijímat přes widget chytrých televizorů značky Panasonic. Podmínkou je připojení televize k internetu, jehož poskytovatel je lokálním partnerem UPC a přeprodává její internetové služby. Firma testování aplikace veřejně potvrdila, novou službu ale zatím nechce nijak komentovat. A to ani poté, co se k odběru této služby už registrovaly desítky lidí.

„Aplikace je přípravou na pilot nového technologického řešení pro obsahové služby. Aktuálně provádíme testovací provoz,“ odpověděla UPC prostřednictvím svých internetových stránek jednomu ze zákazníků, který aplikaci objevil ve svém televizoru Panasonic a zajímal se, k čemu je určena. Později UPC dodala, že o nové aplikaci bude komunikovat jen s těmi zákazníky, kteří si ji už aktivovali a jsou registrovaní: „Klienty, kteří se zaregistrovali k odběru této služby, máme v plánu následně kontaktovat. Jelikož se jedná o zkušební provoz, nemůžeme ještě poskytnout bližší informace.“

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).