Potvrzuji. Na můj dotaz (loni na podzim) ohledně přechodu UPC kabel na digitální vysílání (když už UPC "schlamstlo" kabelovku Karneval, která na digitální vysílání přešla již v roce 2005 !!!) mě z vedení UPC odpověděli, že UPC kabel NEPLÁNUJE přechod na digitální formu, a pokud chci přijímat digiální UPC signál, mám požádat o satelitní UPC Direct.
" Nové logo má podle Maliny přiblížit UPC jako „přátelštější, příjemnější a uživatelsky vstřícnější službu“... "
Na to aby firma byla vstřícnější a na uživatele příjemnější, měla by vyhodit polovinu lidí a nabrat nové - právě ty příjemnější a přívětivější a taky problému znalé a schopné problémy řešit.
V tom je ten problém, že dnes někteří zaměstnanci předpokládají za normální přístup k zákazníkům mimořádné ohodnocení. Slušné chování se nepovažuje za normál, ale už za nadstandard.