V tom je ten problém, že dnes někteří zaměstnanci předpokládají za normální přístup k zákazníkům mimořádné ohodnocení. Slušné chování se nepovažuje za normál, ale už za nadstandard.
Potvrzuji. Na můj dotaz (loni na podzim) ohledně přechodu UPC kabel na digitální vysílání (když už UPC "schlamstlo" kabelovku Karneval, která na digitální vysílání přešla již v roce 2005 !!!) mě z vedení UPC odpověděli, že UPC kabel NEPLÁNUJE přechod na digitální formu, a pokud chci přijímat digiální UPC signál, mám požádat o satelitní UPC Direct.
" Nové logo má podle Maliny přiblížit UPC jako „přátelštější, příjemnější a uživatelsky vstřícnější službu“... "
Na to aby firma byla vstřícnější a na uživatele příjemnější, měla by vyhodit polovinu lidí a nabrat nové - právě ty příjemnější a přívětivější a taky problému znalé a schopné problémy řešit.