rádi bychom vám nabídli možnost si na několik dní vyzkoušet rychlejší internetové připojení UPC Light. Rychlost 2560/256 kb/s na 3 dny úplně zdarma! Službu Speed preview si můžete aktivovat od 1.3. do 31.3. 2007*.
Váš datový limit (FUP) se nemění.
Taky jsem se uklikl na tlacitko Speed preview a zvysila se rychlost 1 Mbps na 2,5 Mbps. Zaroven mi prisel email, ze jsem presel z pausalu Chello Easy na Chello Light. Z 555 Kc na 775 Kc / mesic. To me docela nastvalo (bez jakehokoli upozorneni), ale na strankach UPC je akcni nabidka na Chello light - 4 mesice za 50% ceny. Tak ze si pockam na fakturu.
Ještě včera poslední den v měsíci jsem stahoval nanejvýš 120 KB/s a dnes po aktivaci Speed preview mi to jede místy až 240 KB/s. Na podobnou službu si opravdu nestěžuju !!
Taky nevím, a dost ftipný mi přijde, že UPC na tom na svých stránkách nepíše ani slovo :-) Ale aktivace této položky mi svedla download z 256kbit/s na 1Mbit/s ,-)
Nechci si hrat na vseznalka, ale neco o te praci vim. Operator nema vetsinou moznost ukoncit hovor kdy chce (jak kde). Nicmene s vami souhlasim, protoze neprovozovat podporu pro takove mnozstvi zakazniku na 800.. je prinejmensim zvlastni. Zdvojnasobeni datoveho limitu je ale prijemne :o)
Mě to ale vadí ,ne každý má levné volání a když jak je uvedeno v názoru pisatale tak to čekání je opravdu velmi dlouhé a může stát až 150kč .Já o hudbu nestojím dal bych přednost volání zdarma( 0800....)proč to není zavedeno nechápu je přeci na operátorovi kdy hovor ukončí.A mily to samé .
Zrušit FUP asi jen tak nepůjde, kvůli jisté národní Čecháčkovské vlastnosti (a to říkám přesto, že občanem Česka jsem) - vyčůranosti.
Doposud kdykoliv nějaká vyšší autorita ponechala rozumné nakládání s omezenými prostředky čistě na lidech, došlo k tomu, že pár hamounů konzumovalo TAK HROZNĚ MOC, že na ostatní už prostě nezbyl rozumný díl.
Až se naučíme chovat, může FUP padnout. Až se naučíme na dálnici chovat jako lidi, může být zrušena 130ka...
At si klidne fup maji, ale v rozumne mire. Coz znamena neomezovat normalni lidi. Navic jsem nasrany, protoze kdyby UPC nekoupilo Karneval, tak je K zvedne taky, takhle jsem proste bezduvodne znevyhodnen.
podle vypisu ze systemu je prumerna cekaci doba uzivatele tomas knaifl 23,853 sekundy. 75% volani navic nebyly zadne technicke problemy a slo o uzivatelsky dotaz, ktery mohl byt zodpovezen vlastnim pricinenim.
Volat už jim nikdy nebudu. Když jsem jednou nutně něco potřeboval, zkoušel jsem to ceý dva dny dohromady asi 10x a už mě ta jejich obehraná písnička přiváděla k nepříčetnosti. Nemluvě o provolaném času a penězích. Myslím že do budoucna nemají nějakou velkou motivaci s tím něco udělat.
Vzdycky, kdyz tam volam, tak mi to predem vyjmenuje tak 6 lokalit, kde je vypadek.. Jeste nikdy se mi nestalo, ze by me na ty vypadky neupozornili. Nejhorsi zazitek mam ze dne, kdy jsem po prekladce potreboval nastavit pocitac pro pripojeni a cekal jsem snad pul hodiny..
musim rici, ze na maily moc neodpovidaji, ale s resenim problemu pres hotlajnu (at uz nefunkcni internet ci jine problemy) jsou bezproblemove (az na obcas delsi cekani s "hudbou" ale to mi tak nevadi)
Musím oponovat. Na telefonu se opravdu čeká dlouho, ale pouze v případech kdy je velký výpadek internetu a volá tam spousta lidí (a pak vám technik stejně moc nepomůže). Vždy když jsem sám něco potřeboval (a nebyl žádný "okresní" výpadek) technik reagoval hned a to třeba i v 22h večer.
Musím oponovat. Na telefonu se opravdu čeká dlouho, ale pouze v případech kdy je velký výpadek internetu a volá tam spousta lidí (a pak vám technik stejně moc nepomůže). Vždy když jsem sám něco potřeboval (a nebyl žádný "okresní" výpadek) technik reagoval hned a to třeba i v 22h večer.
Jo tak to je všechno super, akorát mohli v odkazované tiskové zprávě vynechat tuhle lež:
"K přednostem patří rovněž služby profesionální technické podpory Klientského centra UPC."
Jejich technickou podporu bych rozhodně neřadil k přednostem. Je to 3 dny, co jsem jim psal, 2 dny, co mi přišla jejich autoodpověď a pořád čekám.