Server nepotřebuju, na to mám hosting. Ale občas se třeba přihlašuju na počítač doma, tu a tam z něj potřebuju něco stáhnout... A tím, jak pořád zvedají ten download, tak ta diskrepance je čím dál tím větší...
Ale jinak souhlasím, momentálně je to asi to nejlepší pro mě dostupné připojení.
Jinak co se týče komunikace s nimi - já bych tam taky nevolal, kdybych nemusel. Ale když Vám ten internet třeba nefunguje, tak těžko vyplníte nějaký formulář... Jenže infolinka, která vás každé dvě minuty odpojí, že musíte volat znova, to je taky pěkný opruz.
Ad kontaktní formulář - proč s nimi není možné komunikovat normálním e-mailem? Tomu se zuby nehty brání - vymlouvají se na jejich IS - ale to je takový problém do něj integrovat možnost mailování? Sami odpovídají na mail, proč tu možnost jim napsat mail nemám já? Mě se do toho jejich formuláře nepíše dobře (okno omezené asi na 4 řádky). A pokaždé jak idiot musím zadávat i údaje, které třeba pro daný problém nepotřebují (nebo je dávno mají). Prostě je to otravné.
Závěr - když to funguje (jako že většinou ano) a člověk s nimi nemusí nic řešit, je to fajn.
Jo, štve mě to. Mají to prezentovat jako "za dva měsíce vám zrychlíme net". Ne "UPC zrychluje net". Jsou to jen marketingové hrátky...
Další věc je, že zadarmo mi to nedávají. Už jsem téhle firmě dal pěkných pár tisíc...
A jinak - zrovna ta rychlost, ta mě až tak nepálí. Mě by stačila i nižší - ale když jsem při posledním zdražení chtěl přejít na nižší tarif (který už by tu rychlost měl stejnou, nebo větší, než s jakou jsem začínal), tak smůla.
Ano, UPC mám momentálně (alespoň v místě, kde je to pro mě relevantní) nejlepší nabídku. Ale i tak spoustu lidí tahle firma začíná čím dál tím více štvát, včetně mně (například naprosto nemožná infolinka).
Tisková zpráva se o tom sice nezmiňuje, ale zdá se, že ke dvoum nejvyšším tarifům již nyní není možné dokoupit službu Dvojnásobný upload. Nejvyšší dostupná rychlost upstreamu se tím tedy paradoxně snížila z 2048 kb/s na 1472 kb/s.
Navíc ruší booster u tarifů vyšších než Light, takže maximální dosažitelná rychlost UPu byla dříve 2Mbit za 1338 (Classic + booster), nyní je to jen 1,44Mbit za 1693 (Extreme), čili se celá tato akce také dát interperetovat jako zhoršení/zdražení služby.
Tohle je samozrejme stale nejvetsi problem. Tady v Praze nam to slibovali asi rok a pul: "Jo, pristi mesic uz to budete mit". Jinak uz bych sel taky bydlet nekam kde je mene shonu. Jenze kolik takovych jako Vy ve vasem meste je ? Tamhle Lojza si radsi koupi novou super elcede televizi z hypermarketu v akci nez nejakej ... ynternet :-) Koneckoncu dnes se spis vyplati zavest optiku, kdyz uz neco "kopat".
Nevim, asi kazdy bydlime v jine CR. V republice je spousta jinych alternativnich a hlavne lepsich pripojeni, nez od UPC. Ja jsem u mistni ceske kabelovky a za stejnou cenu mame jiz pres rok vyssi rychlost a dvojnasobny upload pri perfektni kvalite. Nevim proc si myslite, ze upload, ktery nabizi UPC je omezen danou technologii. UPC pouziva EuroDOCSIS jako vsichni ostatni, ktery umoznuje vetsi upload, nez UPC nabizi. Problem je, ze site UPC jsou natolik nekvalitni, ze pres nej proste vetsi upload neprojde....
Asi by bylo dobré ujasnit si, co to znamená "lepších". Narozdíl od měřitelných veličin typu cena, rychlost, dostupnost si pod "lepší" může kdokoliv představit cokoliv.
Nicméně abych byl konkrétní, zeptal bych se na vaše zkušnosti ve vidlákově Praha 4. Mimo UPC je možnost ještě podstatně dražšího a dle mého méně spolehlivějšího ADSL. Pak je tu ještě odnož CZFree, která za peníze, co chce UPC, nabízí čtvrtinovou rychlost, stejně mizernou, možná i horší technickou podporu, žádnou záruku funkčnosti a navíc aplikuje FUP. Pak je tu ještě několik lokálních WiFi poskytovatelů, přičemž každý chce za zřízení připojení dost těžké peníze, rychlost nedostahuje ani té od UPC a cena bývá podobná.
Nechci, aby to vyznělo jako od fandy UPC - ta firma se chová naprosto příšerně a být jediná rozumná alternativa (tzn. aspoň obdobné služby za obdobné peníze), mizím od nich okamžitě. Situace je ale taková, že konkurence za stejné služby chce víc peněz nebo za stejné peníze nabízí řádově horší služby (viz ono CZFree).
no tak az budes resit nejakou reklamaci s UPC pres formular, tak ti preju nekolik novych klavesnic. Ja jsem volil zpocatku vsechny standardni cesty (infolinka, formular, mail) a to nekolikrat.... bez vysledku....vse sem vyresil az osobni navstevou jejich zakaznickyho centra....
No a nebo to jsou lidi z kolejí. :-) Taky jsem na jedné bydlel - a taky se tam tehdy někdo chlubil, že má net 11/11 Mbps... :-) Zapomněl napsat, že na tu linku tam bylo snad 500 lidí...
UPC vyrazne nezvysuje upload protoze je castecne omezen technologii DOCSIS, kterou pouziva v modemech. Ja mam ted tarif Light, a sice budu mit 6 Mb/s, ale rozhodne by pro me bylo lepsi 2Mbps/2Mbps... Bohužel u nas je UPC z velkých poskytovatelů ten nejlepsi. Ja mam moznost jeste O2 :-D ale to by bylo neco mnohem horsiho; docela se mi libi nabidka Netboxu.
Btw nejlepsi jsou prispevky typu "...ja mam 10Mbit/10Mbit za 200 kč" To jsou takoviti lidi co maji net nacerno pres souseda, ktery sice muze mit konektivitu 10 Mbit, ale kdyz na to jede celej panelak rychlost spadne na uroven dialu a nemluve o pingu...
Ja na UPC "cekal" 8 let. Konecne jsem se dockal. Bydlim ve velkem meste a cekal jsem takovou dobu. Krom ADSL a sdruzeni s wifi tu nic jineho neni. UPC je jasna volba, je to vyborna moznost. Vsem co danadaji bych pral zkusit si, jake by to bylo s ADSL od o2. Ono nadavat po pul roce, co je clovek rozezranej a z nevi coby je celkem cesky standard. Ja jsem za UPC rad, upload mizernej, ale mohlo by byt hur.
A taky mě štve, že stávající zákazníci zase budou čekat bůh ví jak dlouho... Skoro si říkám, že by bylo nejlepší internet od nich zrušit a zase si ho nechat zavést. A když nic jiného, snad by to aspoň byla cesta k tomu, dostat se na nižší tarif bez toho, abych musel platit za toto nějaký poplatek...
Ono vůbec "poplatek za přechod na nižší tarif" mi přijde pěkně amorální. A když už - měli alespoň umožnit bezplatný přechod na nižší tarif při posledním zdražení. Ale to ne, to se vykrucovali...
U UPC asi fakt nejvíc dosáhnete toho, když jim začnete vyhrožovat, že službu od nich zrušíte. Když jsem chtěl třeba zrušit ten jejich telefon, že se mi nelíbí, že mám platit měsíčně 220 Kč aniž bych zvednul sluchátko, tak to se hned vnucovali s tím, že mi na rok dají paušál na telefon jen 1 Kč. Na otázku "No a co bude za ten rok?" ale kloudnou odpověď neměli...
Ja jsem s nimi uz osm let zcela spokojen. Zvlaste kdyz si uvedomim, jak strasne (a drahe) jsou ostatni moznosti pripojeni v CR. Infolinku nepouzivam (nemam ostatne ani telefon), od toho je kontaktni formular na webu.
Upload je omezen danou technologii. Pokud bych snad potreboval server, tak si zaplatim hosting s plnym servisem a nebudu si ho zrizovat doma :-)
Ten email je opruz, uznavam. Jedine co me napada, ze tak donuti lidi uvest alepon nejake zakladni informace nez jen "Me to nejde". Kdyz mi nejde pripojeni od UPC tak pouziji zalozni :-) Frekvence poruch je ovsem dost mala. Obvykle na popis zavady pres web formular odpovidaji docela rychle, treba i do 15ti minut. Spise nechapu proc to nejde treba i pres Skype, MSN, Jabber apod.